ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 19 شهريور 1392     |     کد : 59340

باید رئیس جمهور آمریکا به پاى میز محاکمه کشیده شود

به گزارش اعتدال، به نقل از دفتر اطلاع رسانی آیت الله العظمی مکارم شیرازی: این مرجع تقلید، با صدور پیامی در مورد تهدید دولت سوریه به جنگ از سوى ...


حضرت آیت الله العظمى مکارم شیرازی با صدور بیانیه‌ای اعلان کرد:

باید رئیس جمهور آمریکا به پاى میز محاکمه کشیده شود



* تهدید کشورهاى دیگر، جرم است

به گزارش اعتدال، به نقل از دفتر اطلاع رسانی آیت الله العظمی مکارم شیرازی: این مرجع تقلید، با صدور پیامی در مورد تهدید دولت سوریه به جنگ از سوى آمریکا گفت: چرا مجامع جهانى اعتراض نمى‌کنند؟ چرا این دولت زورگو را به پاى میز محاکمه نمى‌کشند؟ چون مى‌ترسند یا منافعى دارند، تهدید و ارعاب کشورهاى دیگر جهان تا چه رسد به اقدام عملى بر ضد آنها جرم است، باید رئیس جمهور آمریکا به پاى میز محاکمه کشیده شود.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بعد از جنگ جهانى اوّل و دوم و ویران شدن بخش مهمى از دنیاى غرب و کشته شدن ده‌ها میلیون نفر و مجروح شدن ده‌ها میلیون دیگر، غربى‌ها کوشیدند سازمان‌هایى تأسیس کنند که در آینده از تکرار آن جنایات و وحشى‌گرى‌ها جلوگیرى کند و مقرر شد هیچ جنگى در جهان بدون اذن آن سازمان‌ها انجام نگیرد هرچند سعى کردند از طریق حق وتو و شگردهاى دیگرى مانند آن، سازمان‌هاى مزبور را در چنبره منافع خود بگیرند.

* رفتار زورمندان، بازگشت به قانون جنگل است

جالب این‌که اکنون کار این زورمندان به جایى رسیده که حتى آن سازمان‌هاى نیم بند را نیز قبول ندارند و رسمآ خودشان تصمیم مى‌گیرند از آن طرف دنیا لشکرکشى کرده و در این طرف دنیا کشورى را که در مسیر منافع نامشروع آنها نیست مى‌خواهند بکوبند؛ یعنى درست بازگشت به قانون جنگل!

* مجالس قانونگزارى غرب چه حقى دارند درباره غیر کشورشان تصمیم بگیرند؟

گاه مى‌گویند باید کنگره یا مجلس قانونگزارى ما آن را تصویب کند، کسى نیست سؤال کند مجالس قانونگزارى شما چه حقى دارند که به بهانه‌هاى واهى درباره غیر کشورشان تصمیم بگیرند؟ این حق را چه کسى به آنها داده؟

* طبق کدام قانون هم «شاهد» هستید و هم «قاضى» و هم «مجرى»؟

مى‌گویند دولت سوریه بر ضدّ مردمش بمب شیمیایى به کار گرفته و باید مجازات شود؛ به فرض که چنین باشد، باید بازرسانى بروند و تحقیق کنند و در یک دادگاه جهانى محاکمه و سپس مجازات شود، شما هم شاهد هستید و هم قاضى و هم مجرى مطابق کدام قانون؟ راستى حیرت‌آور است!

* بزرگترین رسوایى عصر ما

سابقآ براى این کارها دو سه کشور اروپایى با آمریکا دست به دست هم مى‌دادند و نامش را مى‌گذاشتند اجماع جهانى، اکنون آن هم به حاشیه رانده شده و آمریکا به تنهایى مى‌خواهد درباره کشورهاى دیگر جهان تصمیم بگیرد، آن هم به بهانه‌هاى واهى، به عقیده ما این بزرگترین رسوایى عصر ماست.

* رئیس جمهور آمریکا باید به پاى میز محاکمه کشیده شود

چرا مجامع جهانى اعتراض نمى‌کنند؟ چرا این دولت زورگو را به پاى میز محاکمه نمى‌کشند؟ چون مى‌ترسند یا منافعى دارند، تهدید و ارعاب کشورهاى دیگر جهان تا چه رسد به اقدام عملى بر ضد آنها جرم است، باید رئیس جمهور آمریکا به پاى میز محاکمه کشیده شود.

* بعضى از دولت‌هاى عربى عروسکی در دست این خیمه‌شب‌بازان هستند

و از آنها رسواتر بعضى از دولت‌هاى عربى یا ظاهرآ اسلامى مانند یک عروسک در دست این خیمه‌شب‌بازان هستند که در مسیر تخریب کشورهاى اسلامى به آنها کمک مى‌کنند؛ راستى اگر اعتقادى به خدا دارند چه جوابى در پیشگاه خدا فکر کرده‌اند.

* علماى اسلام، ملت‌ها را به قیام عمومى

بر ضدّ دولت‌های خودفروخته دعوت کنند

آیا علماى اسلام وظیفه ندارند که یک صدا بر سر آنها فریاد زنند و اعمال جنایتکارانه آن قلدرها و عوامل خودفروخته آنها را محکوم کنند و ملت‌هاى اسلامى را به قیام عمومى بر ضدّ آنها دعوت کنند.

ما معتقدیم سرانجام دست قدرت خداوند از آستین عدالت بیرون خواهد آمد و از این ظالمان بى‌منطق خونخوار انتقام خواهد گرفت.

(إِنَّ رَبَّکَ لَبِالْمِرْصَادِ).


نوشته شده در   سه شنبه 19 شهريور 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode