ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 22 خرداد 1392     |     کد : 55065

جشن‌هاي مهدوي بايد با شكوه تر از گذشته انجام شود

آيت الله العظمي صافي گلپايگاني، در ديدار اعضاء ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی كشور:

جشن‌هاي مهدوي بايد با شكوه تر از گذشته انجام شود

آيت الله العظمي صافي گلپايگاني، در ديدار اعضاء ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی كشور:

به گزارش اعتدال به نقل از روابط عمومي راديو معارف، در آستانه فرا رسيدن اعياد شعبانيه، مدير اين راديو به همراه ديگر اعضاء ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی كشور با حضرت آيت الله صافي گلپايگاني ديدار كرد.

در اين ديدار پس از ارائه گزارشي از عملكردهاي حال حاضر ستاد فعالیت‌های مهدوی در خصوص اعياد نيمه شعبان توسط دبير اين ستاد، اعضاء از رهنمود‌هاي حضرت آيت الله صافي گلپايگاني در زمينه جشن‌هاي ايام نيمه شعبان بهره‌مند شدند.

حضرت آيت الله صافي گلپايگاني با بيان رهنمودهايي در امر مهدويت، بر اهميت مراكز و فعاليت‌هاي تخصصي مهدويت تأكيد كردند و گفتند: افتخاري از اين بالاتر نيست كه انسان در خدمت امام زمان ارواح العالمين له الفدا باشد.

ايشان با بيان اين نكته كه ذكر حضرت حجت (عجل الله تعالي فرجه) بايد بين مردم بيشتر گفته شود افزودند: در ايام نيمه شعبان بايد بر جشن و شادي تأكيد شود و جشن‌ها بايد پررنگ تر از گذشته برقرار شوند.

در ابتداي اين ديدار، حجت الاسلام و المسلمين کلباسی، دبير ستاد فعاليت¬هاي مهدويبه ارائه گزارشي از عملكردها و فعاليتهاي اين ستاد از بدو تاسيس پرداخت وگفت: ستاد هماهنگی فعالیت¬های مهدوی کشور در راستای ایجاد هماهنگی بیشتر میان فعالیت‌های موسسات مهدوی و جلوگيرياز انحرافات و بدعت‌ها و ورود آسیب‌های احتمالی به این حوزه، فعاليت‌هاي خود را آغاز كرده است.

دبير ستاد فعاليت‌هاي مهدوي در ادامه به عملكرد راديو معارف در زمينه موضوع مهدويت پرداخت و گزارشي از پخش درس خارج مهدويت و دوره آموزشي منتظران ويژه كارمندان و كاركنان دستگاه‌هاي دولت در اين راديو ارائه نمود. وی بااشاره به مصوبات آخرین جلسه این ستاد برای برگزاري منسجم جشن‌های نیمه شعبان تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد تا جشن‌های نیمه شعبان با عنوان دهه مهدویت از 5 تا 15 شعبان و نامگذاری هر روز به نامی خاص برگزار شود.


نوشته شده در   چهارشنبه 22 خرداد 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode