ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 17 ارديبهشت 1392     |     کد : 53456

اعلان آمادگی جامعه قرآنی كشور، برای دفاع همه جانبه از حریم صحابه و خاندان پیامبر اکرم(ص)

در پي هتک حرمت به قبر مطهر صحابه رسول خدا(صلی الله علیه و آله) اعلان شد...


در پي هتک حرمت به قبر مطهر صحابه رسول خدا(صلی الله علیه و آله) اعلان شد:

اعتدال: در پی هتک حرمت به آرامگاه اصحاب پیامبراکرم(ص) اتحادیه‌ی تشکل‌های قرآنی کشور با انتشار بیانه‌ای، ضمن اعلان انزجار از اينگونه اعمال و رفتار شنیع و غیر انسانی؛ عاملان آن را مزدوران جاهل و متحجر صهیونیزم خواند و همه مسلمانان و آزادگان غیور جهان را به مقابله با این اقدامات بی شرمانه دعوت نمود و آمادگی جامعه قرآنی را برای دفاع همه جانبه از حریم صحابه و خاندان پیامبر اکرم(ص) اعلام كرد .
متن این بیانه بدین شرح است:
وَ نُریدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذینَ اسْتُضْعِفُوا فِى الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثینَ
در روزهای گذشته خبر دلخراش هتک حرمت به قبر مطهر صحابه پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) و همچنین برادر بزرگوار حضرت علی‌(علیه اسلام) موجب تأسف و تأثر فراوان همه مسلمانان و آزادگان جهان گردید.
بی شک این قبیل اعمال و رفتار شنیع و غیر انسانی که در راستای خدشه دار کردن چهره اسلام ناب محمدی(ص) و اختلاف افکنی فرقه‌ای و مذهبی می باشد و نتیجه‌ای پشیمان کننده برای عاملان و مزدوران جاهل و متحجر صهیونیزم جهانی خواهد داشت.
اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور ضمن اعلام انزجار شدید جامعه قرآنی از این قبیل رفتار ضد اسلامی و ضد انسانی، همه مسلمانان و آزادگان غیور جهان را به مقابله با این اقدامات بی شرمانه دعوت نموده و آمادگی جامعه قرآنی را برای دفاع همه جانبه از حریم صحابه و خاندان پیامبر اکرم(ص) اعلام می‌دارد.
ضمناً؛ از مسئولین کشورهای اسلامی علی‌الخصوص مسئولین کشور عزیزمان می‌خواهیم تا ضمن حفظ وحدت اسلامی بر محوریت قرآن و پیامبر اکرم(ص) علاوه‌بر محکومیت قاطع این گونه رفتار، به اقدامی اساسی و مؤثر برای جلوگیری از تکرار این گونه تجاوزات آشکار به مقدسات اسلامی دست زنند.
جامعه قرآنی «قشم» به استكبار هشدار داد
جامعه قرآنی شهرستان قشم نيز در پی اهانت تروريست‌های وهابی به قبر صحابه جليل‌القدر پيامبر اكرم(ص) جناب حجر بن‌عَدی، با صدور پيامی اين جنايت هولناك را محكوم كرد.
در اين پيام آمده است:
«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ / یَا أَیُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرْكُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ» (سوره محمد آيه ۷)، بار ديگر امت اسلامی مصيبتی عظيم به خود ديد، تروريست‌های وهابی و كج‌فهمان از دين كه توان مقابله با موج بيداری مردم مسلمان خاورميانه و مردم مقاوم سوريه را ندارند، دست به جنايتی بزرگ زدند و بارگاه مطهر «حجر بن‌عَدی» در نزديكی دمشق را مورد هتك حرمت قرار دادند و ضمن نبش قبر اين صحابه بزرگوار پيامبر اسلام و حضرت علی(ع)، جنازه ايشان را كه بعد از سال‌ها همچنان سالم بوده است، به مكانی نامعلوم انتقال داده‌اند.
ننگ و ذلت اين امر قبيح تا قيامت دامان اين تروريست‌ها و اربابان آ‌ن‌ها يعنی آمريكا و اسرائيل و نوكران حاكم در كشورهای عربی خليج‌نشين و تركيه را خواهد گرفت و منتظر عذابی دردناك باشند كه وعده خداوند حتمی است و هيچ شكی در آن نيست.
اقدامات وقيح و بی‌شرمانه دشمنان اسلام فقط بحث اختلاف‌افكنی بين شيعه و سنی نبوده بلكه قصد دارند برخی از مذاهب اهل سنت را عليه بعضی از مذاهب ديگر بشورانند و وقتی موفق نشدند فرق دست‌ساز و انحرافی مانند وهابيت را درست كردند و تشنج‌آفرينی بين مذاهب اسلامی از طريق بی‌احترامی به مقدسات را در دستور كار خود قرار دادند.
عوامل مزدور آمريكا و انگليس با بی‌احترامی به مقدسات، با يك تير می‌خواهند چند نشان را بزنند، يكی معنويت و گرايش‌های اصيل اسلامی را آسيب زدند و ديگر اينكه با دامن زدن به اختلافات از اقتدار جهان اسلام بكاهند.
آن‌ها قصد تخريب و بی‌احترامی به مقدسات و تشنج‌آفرينی و اختلا‌ف‌افكنی بين مذاهب اسلامی را دنبال می‌كنند اما با وجود تمام دسيسه‌های شيطانی مستكبران جهان، امروز جامعه اسلامی در اوج عزت و اقتدار در خط مقاومت، دشمنان اسلام به‌ويژه اسرائيل را به زانو درآورده و امروز لحظه‌های پايانی اين سرطان خاورميانه در حال رقم خوردن است.
ما جامعه قرآنی شهرستان قشم از شيعه و سنی ضمن محكوميت اين جنايت بزرگ به عاملان اين جنايت هشدار می‌دهيم دست از نوكری شياطين برداريد و از خواب غفلت بيدار شويد هيچ دين و مسلك الهی اهانت به اموات و شهداء را جايز نمی‌شمارد اگر ايمان نداريد، لااقل آزاده باشيد. خواری و ذلتی بيش از اين نيست كه انسان به خاطر پول كثيف اربابان مستكبر مقدسات مسلمانان را مورد هتك حرمت قرار دهد. از مسلمانان سراسر جهان می‌خواهيم برای مقابله با اين‌گونه جنايت‌ها از پای ننشينند و اقدام كنند چراكه در غير اين‌صورت جنايت‌های بيشتری از سوی اين منافقان كوردل صورت می‌گيرد.
در پايان از خداوند متعال می‌خواهيم كه مسلمانان سراسر كره زمين را بر دشمنان‌شان ياری فرمايد و به فرزندان مقاومت اسلامی توان و قدرت و ثبات بيشتری عطا كند و صهيونيست‌های تجاوزگر را نابود كرده و آنان را خوار كند و شر آنان و هم‌پيمانان تكفيريشان را از كشورهای اسلامی دور كند.
از خداوند متعال خواستاريم كه به امت اسلامی به ويژه دوستان ما در جبهه مقاومت و پايداری سوريه امنيت و آرامش و صلح و صفا عنايت فرمايد و ظهور منجی عالم بشريت امام زمان(عج) را نزديك فرمايد.


نوشته شده در   سه شنبه 17 ارديبهشت 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode