ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 28 فروردين 1392     |     کد : 52387

اسرائیل، اختلاف شیعه و سنی را شعله ور کند

در کنفرانس سیاست گذاري‌هاي رژیم صهیونیستی تصويب شد...


در کنفرانس سیاست گذاري‌هاي رژیم صهیونیستی تصويب شد:

کنفرانس هرتزلیا، که به منظور ترسیم سیاست‌های آینده رژیم صهیونیستی، هرساله با حضور متخصصين امور خاورمیانه، سیاستمداران، شخصیت‌های امنیتی و کارشناسان صهيونيست از سراسر جهان، در شمال تل‌آویو برگزار می‌شود، یکی از مهمترین کنفرانس‌ها به شمار می‌آید.
به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه وطن، چاپ آمریکا، شرکت کنندگان در این کنفرانس بر لزوم دامن زدن به اختلافات اهل تشیع و تسنن تأکید و اعلام کردند که برای محقق کردن این مهم، باید یک محوری از مذهب تسنن در کشورهای حوزه خلیج فارس، مصر، ترکیه و اردن تشکیل شود تا بدین ترتیب این محور هم‌پیمان رژیم صهیونیستی و آمریکا باشد.
در این کنفرانس ادعا شده است: بعد از آن که مصر بیشتر منابع درآمدی خود را از دست داد، در لبه پرتگاه ورشکستگی اقتصادی قرار دارد و زمان پایان بحران اقتصادی این کشور نامشخص است.
در این گزارش با تأکید بر اینکه در خصوص اعطای وام‌های بین‌المللی به مصر باید تأخیر ورزیده شود، پیش‌بینی شد که اگر شرایط مصر به همین منوال ادامه داشته باشد، این کشور بر لبه پرتگاه گرسنگی قرار می‌گیرد.
کنفرانس هرتزلیا در گزارش خود به امور سوریه نیز اشاره و اعلام کرد: سوریه محور استراتژیک مهم در این روزها به شمار می‌آید و جنگ داخلی و روز افزون این کشور چالش امنیتی، سیاسی و انسانی برای تمام مردم این کشور و همسایه‌های آن از جمله اسرائیل ایجاد می‌کند.
در این گزارش تأکید شد: تجزیه و تقسیم سوریه و دو دستگی طایفه‌ای و جغرافیایی در آن بر امنیت کشورهای منطقه از جمله لبنان و عراق تأثیر خواهد گذاشت.
در این گزارش بیان شد: در حالی که احتمال تقسیم سوریه افزایش می‌یابد و این احتمال‌ها در حال تبدیل شدن به واقعیت هستند، کشورهای ابرقدرت غرب و شریکان آنها در منطقه بویژه ترکیه و اردن و اسرائیل برای جلوگیری از فقدان کنترل بر سلاح‌های نظامی سوریه با هم در حال هماهنگی هستند.
کنفرانس هرتزلیا در این گزارش از سیاست «پنهان شدن رژیم صهیونیستی در مقابل طوفان» انتقاد و تأکید کرد: ادامه این سیاست منفی اسرائیل باعث می‌شود که آینده تل‌آویو در خاورمیانه در معرض خطر قرار گیرد و اسرائیل می‌تواند تغییراتی را رقم بزند و باید این مساله، اولین مأموریت دولت جدید اسرائیل باشد.
شرکت کنندگان در کنفرانس مذکور به این نتیجه دست یافتند که توجه آمریکا به خاورمیانه کاهش یافته است و واشنگتن خود را با بحران‌های داخلی خود مشغول ساخته است و خاورمیانه دیگر در مرکز توجه آمریکا قرار ندارد و تهدید بزرگ، چین و کره شمالی هستند و تمام تلاش‌های استراتژیک، نظامی و سیاسی در سمت و سوی خاور دور قرار دارد.
بر اساس این گزارش، اتحادیه اروپا نیز با مشکلات و بحران‌های مالی خود دست و پنجه نرم می‌کند و زمان کافی را برای حل و فصل در منطقه در اختیار ندارد.
نتیجه این گزارش آن است که یک فرصت تاریخی در مقابل رژیم صهیونیستی برای تشکیل ائتلاف منطقه‌ای صلح، امنیت و ثبات در منطقه وجود دارد.
اجراي فوري دستور توسط سلفیون مصر
در حالی که اخوان المسلمین، اندیشمندان و اکثریت مردم مصر با از سرگیری و عادی سازی روابط مصر و ایران موافق هستند گروههای سلفی و مرتجع مصر با الهام گرفتن از عربستان سعودی و قطر و شايد هم از کنفرانس هرتزلیا، با راه انداختن نشست‌هایی در شهرها و استانهای مختلف مصر، در صدد القاء این موضوع هستند که از سرگیری ارتباط مصر با ایران خطر نفوذ تشیع به مصر را به همراه دارد.
به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ در راستای برنامه های شیعه هراسانه، و اجراي دستور صادره از کنفرانس هرتزلیا، یک گروه سلفی مصر نشستی با عنوان «الشيعه هم العدو فاحذروهم» (شیعیان دشمن هستند از شیعیان بر حذر باشید!) با حضور «شیخ محمد ابراهیم منصور»، «شیخ حسین ابوخیر»، «شیخ محمد فرید» و «شیخ سعد زلهف» برگزار کرد.
شيعيان عوام فريبي مي‌كنند!
در این نشست که روز یکشنبه ـ 25 فروردین 1392 ـ در مسجد نور الایمان واقع در شهر «قنطره» در شرق شهر کفرالشیخ برگزار شد، محمد ابراهیم منصور عضو سابق مجلس ملی مصر و عضو جمعیت تدوین قانون اساسی مصر گفت: شیعیان در مرحله اول به وسیله تبلیغ محبت و مظلومیت اهل بیت(ع) و در مرحله بعد با طرح شبهاتی مثل «اگر کسی محبت اهل بیت(ع) داشته باشد هر کاری کند به بهشت می‌رود و بر عکس هر کس محبت اهل بیت(ع) را نداشته باشد به جهنم می رود» عوام مسلمین را به طرف خود جذب می کنند.
شيعيان را رصد مي‌كنيم
منصور سپس با اعتراف به جذابیت آموزه‌های مکتب تشیع و روند رو به رشد آن در مصر گفت: در برهه اخیر، هسته‌های متعددی از شیعیان را در مناطق مختلف کشور رصد کرده‌ایم.
خطر شیعیان بسیار زیاد است!
شیخ محمد فرید نیز در این نشست گفت: خطر شیعیان بسیار زیاد است و کسی که در مورد خطر شیعیان سستی کند از تاریخ شیعیان آگاهی ندارد!
شيعيان همیشه به مسلمانان خیانت می‌کنند!
در ادامه شیخ سعد زلهف مدعی شد: شیعیان کسانی بودند که (امام) حسین(ع) را کشتند! و همیشه به مسلمانان خیانت می‌کنند!
در پایان شیخ حسین ابوالخیر به وسیله پخش کلیپ و عکسهایی با دستگاه ویدئو، و با بیان توضیحات، عقاید شیعیان را زیر سوال برد.
ترجیح می‌دهیم با اسرائیل تعامل داشته باشیم تا شیعیان!
در همین راستا حازم اسماعیل عضو «ائتلاف دفاع از صحابه» و از علمای سلفی مصر در مناظره با «احمد راسم النفیس» از اندیشمندان شیعه مصر در برنامه «آخر النهار» از شبکه النهار مصر، با حمله شدید به شیعیان آنها را منافق و مجوس خواند و گفت: ترجیح می‌دهیم با اسرائیل تعامل داشته باشیم تا شیعیان. وی در بیان این مدعای خود گفت: اسرائیلی‌ها یهودی و اهل کتاب هستند و پیغمبر اسلام با یهودیان و مسیحیان تعامل داشت اما با مجوس‌ها نه!!


نوشته شده در   چهارشنبه 28 فروردين 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode