ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 15 اسفند 1391     |     کد : 50676

اقدام صهیونیستی در هتک حرمت قرآن و واكنش‌هاي آن

اتحادیه عرب اقدام یکی از افسرهای رژیم صهیونیستی به لگدمال کردن قرآن مجید در صحن مسجد الاقصی و حمله وحشیانه به دختران حاضر در کلاس حفظ قرآن را به شدت محکوم کرد.



اتحادیه عرب اقدام یکی از افسرهای رژیم صهیونیستی به لگدمال کردن قرآن مجید در صحن مسجد الاقصی و حمله وحشیانه به دختران حاضر در کلاس حفظ قرآن را به شدت محکوم کرد.
یک افسر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه 13 اسفند، پس از ورود به محوطه مسجدالاقصی، طلاب علوم دینی حاضر در کلاس‌های حفظ قرآن را به طرز وحشیانه‌ای مورد حمله قرار داد و به لگدمال کردن قرآن مجید اقدام کرد تا بدین گونه مانع از حضور آنان در این مسجد به ویژه از «باب المغاربه» شود.
« باب المعاریه « همواره برای ورود شهرک نشینان یهودی و گردشگران خارجی به مسجدالاقصی در نظر گرفته می‌شود.
اتحادیه عرب اهانت افسر صهیونیستی به قرآن مجید را محکوم کرد
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، « محمد صبیح «، معاون دبیر کل اتحادیه عرب گفت: این جنایت تنها متوجه ساکنان قدس یا ملت فلسطین نیست که همواره از مسجد مبارک الاقصی دفاع و حراست می‌کنند، بلکه پیامی به امت اسلامی و عربی و طرف‌های رسمی و مردمی آن است و بر این مساله تأکید می‌کند که امت اسلامی و عربی باید موضعی قاطع و جدی مانند ساکنان مقاوم قدس در قبال جنایت‌های دشمن صهیونیستی اتخاذ کند.
محمد صبیح از امت اسلامی و عربی خواست در قبال این جنایت که یکی دیگر از سلسله جنایت‌های دشمن صهیونیستی علیه قدس و مقدسات اسلامی و ساکنان آن است و جهان عرب اعتنای زیادی به آن نشان نمی‌دهد، موضعی قاطع اتخاذ کنند.
صبیح افزود: ساکنان قدس همواره در معرض جنایت‌ها و حملات اهانت آمیز صهیونیست‌ها قرار دارند اما با این وجود ثابت و پایدار مانده‌اند و از امت اسلامی و عربی می‌خواهند در مقابله با دشمن صهیونیستی که تمامی حامیان جنبش صهیونیزم از سرتاسر جهان به آن کمک می‌کنند، از آن‌ها حمایت کنند.
وی ضمن اشاره به اینکه اتحادیه عرب همواره جنایت‌های دشمن صهیونیستی علیه مقدسات اسلامی و مسیحی از جمله نوشتن شعارهای نژادپرستانه و اهانت آمیز به پیامبر اسلام (ص) و حضرت مسیح (ع) را ثبت و ضبط می‌کند، تأکید کرد که تمامی این جنایت‌ها را عناصری نظامی انجام می‌دهند که دست پرورده نهادهای نظامی نژادپرست و جنایتکار رژیم صهیونیستی هستند.


نوشته شده در   سه شنبه 15 اسفند 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode