ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 13 اسفند 1391     |     کد : 50545

سهمية عمرة نهادها و ارگانهای مختلف دور از انصاف است

رئیس سازمان حج و زیارت کشور گفت: اکنون حدود هشت میلیون نفر که در سال های اخیر نام نویسی کرده اند، در نوبت اعزام به سرزمین وحی هستند.


رئیس سازمان حج و زیارت کشور گفت: اکنون حدود هشت میلیون نفر که در سال های اخیر نام نویسی کرده اند، در نوبت اعزام به سرزمین وحی هستند.
حجت الاسلام سیداحمد موسوی روز جمعه در آیین نمادین مناسک حج عمره مفرده در ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج گفت: برای اینکه حقی از مردمی که سال‌ها در انتظار تشرف به خانه خدا هستند، تضییع نشود سهمیه نهادها و ارگانهای مختلف را کاهش داده و در برخی موارد نیز حذف کرده‌ایم.
وی تأکید کرد: تمام فشارهای سیاسی و اقتصادی دشمنان و آثار منفی آنها از جمله گرانی بر دوش مردم بوده، بنابراین تخصیص این سهمیه‌ها دور از انصاف است.
وی در باره دلایل افزایش هزینه این سفر معنوی گفت: بلیت هواپیما سال گذشته پنج میلیون ریال بود ولی امسال به دو برابر رسیده که این رشد ناشی از نوسانات قیمت ارز است.
مشاور رئیس جمهوری و رئیس سازمان حج و زیارت کشور افزود: با وجود این نوسانات ارزی در تلاشیم با اجرای برنامه های مناسب، هزینه های این سفر معنوی را کاهش دهیم .
سفیر سابق کشورمان در سوریه یادآور شد: در حج تمتع امسال یکهزار نفر از عوامل سفر به خانه خدا را کم می کنیم تا بتوانیم علاوه بر کاهش هزینه‌ها بر تعداد زائران بیفزاییم.
موسوی در عین حال افزود: محدودیتی در تعداد نفرات اعزامی به حج عمره نداریم و هرچقدر دولت به ما ارز و امکانات بدهد، می توانیم زائر اعزام کنیم.
رئیس سازمان حج و زیارت همچنین امروز پیش از خطبه های نماز جمعه کرج در سخنانی، اطاعت پذیری از مقام معظم رهبری و همدلی و وحدت را عامل رشد هر چه بیشتر کشور بیان کرد و گفت: توجه به این دو اصل مهم عزت و سربلندی را برای ما و نظام اسلامی ایران به ارمغان خواهد آورد.
موسوی تأکید کرد: حرکت در مسیر ولایت و دوری از تفرقه و گم نکردن راه، ما را به این مهم خواهد رساند. 


نوشته شده در   يکشنبه 13 اسفند 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode