ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 7 اسفند 1391     |     کد : 50269

از آیات عظام مکارم شیرازی و سبحانی تجلیل مي‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از برگزاری آئین تجلیل از آیات عظام مکارم شیرازی و سبحانی و برپایی سومین نمایشگاه تخصصی و بین المللی کتاب حوزه، در قم خبر داد.


به پاس خدمات بیش از نیم قرنی نشریه مکتب اسلام،

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از برگزاری آئین تجلیل از آیات عظام مکارم شیرازی و سبحانی و برپایی سومین نمایشگاه تخصصی و بین المللی کتاب حوزه، در قم خبر داد.
اسماعیلی طبا، در جمع خبرنگاران، از برگزاری همایش «تجلیل بیش از نیم قرن انتشار نشریه مکتب اسلام» خبر داد و گفت: ماهنامه درس‌هایی از مکتب اسلام با بیش از نیم قرن فعالیت توانسته در تقویت اعتقادات و گسترش اسلام در داخل و خارج از کشور گام‌های خوبی را بردارد.
وی با بیان این که مرحوم علامه طباطبایی، شهید مطهری، شهید مفتح، شهید باهنر و شهید بهشتی از جمله افرادی بودند که در این نشریه قلم زده و از شخصیت‌های امروز این نشریه هم می‌توان از آیات عظام مکارم شیرازی و سبحانی نام برد، افزود: انتشار مستمر این نشریه در دوران طاغوت و بعد از انقلاب اسلامی، نقش اساسی در رشد معنویات جامعه داشته و امروز به پاس خدمات بیش از نیم قرنی این نشریه، مراسم تجلیل از بنیانگذاران آن را سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری و با حضور وزیر ارشاد، برگزار خواهیم کرد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به این که همزمان با سالروز ورود امام خمینی به قم در سال ۵۷، این همایش برگزار می‌گردد، خاطرنشان کرد: این همایش ۱۰ اسفند ماه، ساعت ۱۰ صبح در در سالن اجتماعات جامعه مدرسین برگزار و در آن از برخی بنیان‌گذاران مکتب اسلام از جمله حضرات آیات مکارم شیرازی و سبحانی تجلیل می‌شود.

* سومین نمایشگاه بين المللي تخصصی کتاب حوزه برگزار مي‌شود
مرتضی اسماعیلی طبا، در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آخرین دستاوردهای عرصه دین و حوزه در قالب سومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه، هشتم اسفندماه در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.
وی با بیان این که در این نمایشگاه بیش از ۱۵۰ ناشر در بیش از یکصد غرفه آثار خود را عرضه خواهند کرد، افزود: در نمایشگاه امسال علاوه بر حضور ناشران فعال داخلی، ۳۰ ناشر خارجی از کشورهای لبنان، عراق، اردن، ترکیه و سوریه نیز حضور خواهند داشت.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به این که در این نمایشگاه، جدیدترین آثار مربوط به حوزه دین که طی سه سال اخیر منتشر شده است در معرض دید عموم قرار می‌گیرد، ابراز داشت: این نمایشگاه به منظور تأمین کتب مورد نیاز طلاب و فضلاء و تجهیز کتابخانه‌های حوزه‌های علمیه، برای سومین سال متوالی برگزار می‌شود.
وی، هشتم تا پانزدهم اسفند ماه را زمان برگزاری این نمایشگاه اعلام کرد و ابرازداشت: آئین افتتاحیه سومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه با حضور شخصیت‌های حوزوی و مسئولان ملی و استانی، روز سه شنبه هشتم اسفند ماه ساعت ۱۰ صبح در مجتمع امام خمینی(ره) برگزار خواهدشد.


نوشته شده در   دوشنبه 7 اسفند 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode