ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 5 اسفند 1391     |     کد : 50160

تحریف جديد بر ملا شد

نسخه‌‌ای از یک نرم ‌افزار تحریف شده قرآنی شامل متن عربی و ترجمه انگلیسی قرآن كریم در بازار محصولات دیجیتال منتشر شده است. كه در آن حذف و اضافاتي إعمال نموده‌اند.

نسخه‌‌ای از یک نرم ‌افزار تحریف شده قرآنی شامل متن عربی و ترجمه انگلیسی قرآن كریم در بازار محصولات دیجیتال منتشر شده است. كه در آن حذف و اضافاتي إعمال نموده‌اند.
یکی از تلاش های بی‌نتیجه دشمنان اسلام که طی 14 قرن اخیر همواره با شکست مواجه شده، اقدام برای تحریف قرآن كريم بوده است که این موضوع طی سالهای اخیر و با گسترش تکنولوژی‌های مختلف، رشد کرده است.
به تازگی نیز برخی رسانه‌های مسلمان گزارش داده‌اند که نسخه‌‌ای از یک نرم ‌افزار تحریف شده قرآنی شامل متن عربی و ترجمه انگلیسی قرآن كریم در بازار محصولات دیجیتال منتشر شده است. نکته قابل تأمل درباره این نرم افزار که پایگاه اطلاع رسانی hopeitw به آن اشاره کرده این است که این نرم‌افزار كه در حال حاضر از سوی آمازون به فروش گذاشته شده و در بخش «آی ‌تونز» پایگاه اینترنتی «اپل» قابل دانلود است. داراي حذف و اضافات و اغلاط بسياري است كه در يك نمونه آن، چنانچه در تصوير بالا مشاهده مي‌شود، متن عربی قرآن در این نرم‌ افزار خيلي ناشيانه دستكاري شده است.
از جمله اينكه در وسط آيه 7 سوره آل‌عمران، سه مرتبه كلمه «بالحق» را در جائي آورده است كه از باطل‌ترين رفتارها است.
اصل آيه چنين است:
هُوَ الَّذِيَ أَنزَلَ عَلَيْكَ الْكِتَابَ مِنْهُ آيَاتٌ مُّحْكَمَاتٌ هُنَّ أُمُّ الْكِتَابِ وَأُخَرُ مُتَشَابِهَاتٌ فَأَمَّا الَّذِينَ في قُلُوبِهِمْ زَيْغٌ فَيَتَّبِعُونَ مَا تَشَابَهَ مِنْهُ ابْتِغَاء الْفِتْنَهِ وَابْتِغَاء تَأْوِيلِهِ وَمَا يَعْلَمُ تَأْوِيلَهُ إِلاَّ اللّهُ وَالرَّاسِخُونَ فِي الْعِلْمِ يَقُولُونَ آمَنَّا بِهِ كُلٌّ مِّنْ عِندِ رَبِّنَا وَمَا يَذَّكَّرُ إِلاَّ أُوْلُواْ الألْبَابِ
و در تحريف اين نرم افزار
چنين تغيير داده‌اند:
...فَأَمَّا الَّذِينَ في قُلُوبِهِمْ زَيْغٌ فَيَتَّبِعُونَ مَا تَشَابَهَ «بِالْحَقِّ بِالْحَقّ بِالْحَقّ» مِنْهُ ابْتِغَاء الْفِتْنَةِ ...
بر اساس اين گزارش تعدادی از مسلمانان با راه اندازی کمپین‌های اطلاع رسانی، از همدینان خود خواسته‌اند ضمن اطلاع رسانی و اعتراض به آمازون و اپل، از دانلود کردن این نرم افزار خودداری کنند.


نوشته شده در   شنبه 5 اسفند 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode