ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 26 آذر 1391     |     کد : 47340

ربات‌هاي انسان‌نماي صهيونيست، بازهم جنايت آفريدند

تروريست هاي تکفیری سپاه صحابه در ادامه جنایت فجیع خود، طی سه روز گذشته 6 تن از شهروندان شیعه پاکستانی را به خاک و خون کشیدند.

با به خاک و خون کشیدن شیعيان در پاکستان
تروريست هاي تکفیری سپاه صحابه در ادامه جنایت فجیع خود، طی سه روز گذشته 6 تن از شهروندان شیعه پاکستانی را به خاک و خون کشیدند. شیعیان پاکستان به دلیل بی توجهی مسوولان و حاکمان این کشور متاسفانه همچنان هدف حملات و اقدامات ضد شیعی قرار دارند.
شیعیان پاکستان به دلیل بی توجهی مسئولان و حاکمان این کشور متأسفانه همچنان هدف حملات و اقدامات ضد شیعی قرار دارند
تروريست‌هاي وهابي در ادامه جنایت فجیع خود با حمله به مناطق شیعه نشین، 6 تن از پيروان اهل‎بيت(عليهم السلام) را در پاکستان به خاک و خون کشیدند.
در اولین جنایت تروریست‌های تکفیری با حمله به تعدادی از کارمندان در خیابان «جناح» شهر کویته تعدادی را زخمی کردند که در این میان «شبیر حسین کاکایی» کارمند شیعه به شهادت رسید.
دومین اقدام تروریستی در خیابان قندهاری که یکی از مناطق پرجمعیت کویته است رخ داد. در این اقدام گروه تکفیری سپاه صحابه با حمله به «علی خان» شهروند شیعه این شهر را به شهادت رسانده و «تاج محمد» نیز به شدت زخمی شد.
«گلشیرین» فرزند غلام مرتضی، در سومین حمله تروریستهای وهابی در خیابان دابل به شهادت رسید.
بنابر اخبار رسیده از استان «گلگت بلتستان» تروریستهای مسلح با گشودن آتش بر روی نیروهای پلیس «زمیر عباس» فرزند صفدر عباس را شهید و دو تن دیگر را زخمی کردند.
شهر کراچی نیز دستخوش اقدامات جنایتکاران وهابی بود و دو تن از شیعیان به نام های «شیراز عباس» و «حشمت حسین» در اثر شلیک مستقیم تروریستهای گروه صحابه به شهادت رسیدند.
شهید شیراز عباس در مقابل دیدگان نیروهای امنیتی شهر کراچی از سوی تروریست‏های تکفیری هدف اصابت 7 گلوله گروه‌های تکفیری قرار گرفت و به شهادت رسید.
گزارس ابنا حاكي است كه در حادثه دیگر در شهر کراچی تروریست‌های تکفیری در منطقه «اورنگی تون» به «حشمت حسین» حمله و وی را به شهادت رساندند.
تحصن بی سابقه شیعیان کراچی در اعتراض به کشتار وحشيانه پیروان اهل‏بیت(ع)
هزاران تن از شیعیان پاکستان پس از اقامه نماز جمعه با تحصن در مرکز این شهر در اعتراض به کشتار بی رحمانه شیعیان و پیروان اهل‏بیت(ع) تحصن کردند. شیعیان پاکستان به دلیل بی توجهی مسئولان و حاکمان این کشور متاسفانه قربانی تروریسم و هدف حملات و اقدامات ضد شیعی قرار گرفته اند.
شیعیان کراچی روز ـ جمعه 24 آذرماه ـ پس از اقامه نماز جمعه با تحصن در چهار راه «نمایش»(مرکز شهر) در اعتراض به کشتار وحشيانه شیعیان و پیروان اهل‏بیت(ع) در ماه‏های اخیر در شهر کراچی تحصن کردند.
براساس این گزارش تحصن کنندگان با نصب پرچم حضرت ابالفضل العباس(ع) در این مرکز خواستار برقراری امنیت از برای شیعیان و دستگیری قاتلان شدند.
با وجود سردی هوا، هزاران تن از شیعیان بيش از 10 ساعت، در خیابان محمدعلی جناح حضور داشتند و بر خواسته خود پافشاری می کردند.
گفتنی است طی دو ماه گذشته 105 تن از شیعیان توسط گروههای تکفیری سپاه صحابه به شهادت رسیدند که در این میان شهادت فجیع یک کودک 2 ساله و پدرش در یورش این گروه وهابی تازه ترین جنایت است.
علامه «راجه ناصر عباس جعفری» دبیر کل سازمان سیاسی مذهبی مجلس وحدت مسلمین پاکستان در مقابل تهدیدی که روز چهارشنبه از سوی سپاه صحابه شده بود اعلام کرد: دیگر حتی گرمی و سردی هوا حرکت شیعیان را متوقف نخواهد کرد و دیگر در مقابل جنایت و هتاکی شما به خانه هایمان ساکت نخواهیم ماند.



نوشته شده در   يکشنبه 26 آذر 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode