ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 15 آبان 1391     |     کد : 45393

کمک مسلمانان به آمریکائی های طوفان زده

میلیون ها نفر در شمال شرقی آمریکا دچار طوفان سهمگین سندی شده اند و به دنبال راهی برای نجات زندگی عادی خود هستند. در این میان مسلمانان نیز برای کمک به ساکنان طوفان زده در تلاشند.

میلیون ها نفر در شمال شرقی آمریکا دچار طوفان سهمگین سندی شده اند و به دنبال راهی برای نجات زندگی عادی خود هستند. در این میان مسلمانان نیز برای کمک به ساکنان طوفان زده در تلاشند.
به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، امداد اسلامی ایالات متحده تیمی را برای کمک به ساکنان نیوجرسی طوفان زده ارسال کرده است.
گروه امداد اسلامی ایالات متحده و تعدادی داوطلب دیگر برای ساکنان نیوجرسی پناهگاه و سقف تدارک دیده اند.
بنیاد زکات آمریکا که یک مؤسسه خیریه اسلامی است نیز برای ساکنان طوفان زده کمک مالی جمع آوری کرده است. این سازمان بیان کرده است: هم اکنون میلیون ها نفر بدون برق هستند، مدارس تعطیل شده اند، بزرگراه ها بسته شده اند و به کارگران گفته شده در خانه بمانند.
میلیون ها نفر در نیوجرسی بعد از طوفان شن چهارشنبه در وضعیتی وخیم به سر می برند. این بزرگترین طوفانی است که در شرق آمریکا همراه با سیل و قطع برق بوده و آمار کشته شدگان در این منطقه حداقل 45 نفر بوده است.بر اساس گزارش اسلام آنلاین، بزرگراه ها و تونل ها در شهر نیویورک که قادر به حمل و نقل چندین میلیون نفر در روز بوده، زیر آب مانده است. نیمه پائینی شهر منهتن بعد از انفجار ترانسفورماتور در ایستگاه ادیسون در دوشنبه شب بدون برق مانده است.
حافظ محمد سعید، رئیس مؤسسه خیریه اسلامی جماعت الدعوه در پاکستان، روز سه شنبه در بیانیه ای گفت: ما در ارائه حمایت بی قید و شرط و کمک به قربانیان طوفان، آمادگی کامل داریم. اگر حکومت ایالات متحده به ما اجازه دهد، ما پزشکان و گروه امداد و نجات خود و غذا و دارو را به خاطر دلائل بشردوستانه ارسال خواهیم کرد.
سعید، که توسط کشور هند متهم به طراحی حملات بمبیی در سال 2008 است از طرف ایالات متحده جایزه 10 میلیون دلاری برای سرش در نظر گرفته شده گفت: کمک به آمریکایی های مصیبت زده، تعهد دینی و اخلاقی ماست.
اسلام کمک به دیگران را بدون در نظر گرفتن مذهب و عقاید دینی توصیه کرده است.


نوشته شده در   دوشنبه 15 آبان 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode