ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 23 شهريور 1391     |     کد : 42673

طرح ملی تلاوت قرآن در 15 استان کشور آغاز می شود

قاری بین المللی قرآن گفت: طرح ملی تلاوت قرآن کریم به زودی در 15 استان کشور آغاز به کار می کند.

قاری بین المللی قرآن گفت: طرح ملی تلاوت قرآن کریم به زودی در 15 استان کشور آغاز به کار می کند.
به گزارش مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی کشور حامد شاکرنژاد گفت: مرحله نخست طرح ملی تلاوت قرآن کریم به زودی در استان های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، خوزستان، اردبیل، مازندران، کرمان، گیلان، سیستان و بلوچستان، قم و زنجان برگزار می شود.
وی ادامه داد: طرح ملی تلاوت قرآن کریم براساس جلسات متعدد کارشناسی با حضور اساتید برجسته قرائت کشور طراحی شده است و هدف اصلی آن شناسایی و پرورش استعدادهای برجسته در زمینه قرائت قرآن در مناطق مختلف کشور است.
مسوول ستاد طرح ملی تلاوت قرآن توضیح داد: مخاطبان اصلی این طرح، نوجوانان پسر 10 تا 16 سال است که شناسایی و آموزش آنها طی یک دوره 16 ماهه انجام می شود و در پایان مرحله مقدماتی، استعدادهای برجسته و درخشان طرح برای مرحله بعد انتخاب می شوند.
شاکرنژاد افزود: این طرح، یک طرح آموزشی است که تلاش شده تا علاوه بر آموزش های ضروری، تمام سرفصل های موردنیاز برای تربیت یک قاری ممتاز از قبیل ترجمه، مفاهیم، حفظ قرآن در آن دیده شود.
مسوول ستاد طرح ملی تلاوت قرآن گفت: در اجرای این طرح که به همت مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی کشور تشکیل و راه اندازی شده است، موسسات فرهنگی قرآن و عترت در مناطق مختلف کشور با این ستاد همکاری خواهند کرد.
وی مهلت ثبت نام برای شرکت در این طرح را از امروز -دوشنبه- تا 10 مهرماه عنوان کرد و گفت: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به دفاتر قرآن و عترت ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها مراجعه کنند.
حامد شاکرنژاد به تازگی به عنوان مسوول ستاد طرح ملی تلاوت منصوب شده است.


نوشته شده در   پنجشنبه 23 شهريور 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode