ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 8 شهريور 1391     |     کد : 41950

حمایت های مادی و معنوی از پروژه‌های تحقیقاتیِ قرآنی

معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران گفت: فرصت مناسبی برای نگارش مقالات قرآنی از سوی پژوهشگران برتر حوزه‌های علمیه خواهران فراهم آمده است.



معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران گفت: فرصت مناسبی برای نگارش مقالات قرآنی از سوی پژوهشگران برتر حوزه‌های علمیه خواهران فراهم آمده است.
به گزارش قدس آنلاین، محمود خالقی با اعلام حمایت از پروژه های تحقیقاتی قرآنی اظهار داشت: با همت معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران و حمایت «شورای تصوسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی» وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برای نخستین بار با تأمین بودجه لازم، فرصت مناسبی در اختیار پژوهشگران قرآنی قرار گرفته است تا با انجام پروژه‌های تحقیقاتی قرآنی، ضمن ظهور و بروز استعدادهای خود، از حمایت‌های مادی و معنوی لازم نیز برخوردار شوند.
وی افزود: در همین راستا و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، 150 نفر از پژوهشگران مدعو در «دومین هم اندیشی پژوهشگران برتر»، موضوع یا مسئله‌ای پژوهشی قرآنی را انتخاب کردند و طرح‌نامه‌های تحقیق را به رشته تحریر درآوردند.
معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه ارزیابی طرح‌نامه‌های طلاب آغاز شده است، اضافه کرد: پس از اعلام نواقص طرح‌نامه‌ها به پژوهشگران، نگارش مقالات آغاز می‌شود و در نهایت آثار فاخر علمی، که مستند و مطابق با اسلوب و شیوه نگارش باشند با تصویب شورای نشر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، به زیور طبع آراسته خواهند شد.
وی از این فعالیت به عنوان آغازگر حرکتی عظیم در حمایت از پژوهشگران توانای حوزه‌های علمیه خواهران یاد کرد و افزود: امیدواریم پژوهشگران به صورت جدی وارد عرصه‌های علمی- تحقیقی کشور شوند و توشه‌ای ارزشمند از آثار و برکات قرآنی را تقدیم ره‌پویان علم کنند.
خالقی «مشارکت سیاسی بانوان در قرآن»، «نقش هنر تصویرگری در انتقال مفاهیم قرآنی»، «قرآن‌ستیزی در فضای مجازی»، «حقوق فرزندان در مبانی قرآن» و «قرآن و سنت‌های زندگی» را عناوین برخی از مقالات در نظر گرفته شده برای نگارش از سوی طلاب ذکر کرد.


نوشته شده در   چهارشنبه 8 شهريور 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode