ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 24 مرداد 1391     |     کد : 41147

قيام تبریزی‌ها براي ياري كشته‌شده‌گان و بازماندگان زلزله

اهداء ثواب جزء خوانی قرآن به روح در گذشتگان روزه داران تبریزی صواب جزء خوانی قرآن خود را به روح در گذشتگان زلزله استان تقدیم کردند.

اهداء ثواب جزء خوانی قرآن به روح در گذشتگان روزه داران تبریزی صواب جزء خوانی قرآن خود را به روح در گذشتگان زلزله استان تقدیم کردند.
روزه داران فهیم تبریزی امروز دوشنبه با حضور در جلسه جزء خوانی قرآن در محل مصلای امام خمینی(ره) این کلانشهر صواب قرائت جزء بیست و چهارم قرآن امروز خود را به روح متوفیان حادثه زلزله شهرستان های اهر ، هریس و ورزقان تقدیم کردند.قاریان قرآن در این جلسه معنوی که با همراهی پر رنگ مردم شهر همراه بود به قرائت ترتیلی قرآن پرداختند.رحیم وظیفه شعاع مسئول دارالقرآن آذربایجان شرقی در این باره گفت: در چنین شرایطی که حضور ما در شهرستان های بحران زده استان تنها مانعی در راه امدادرسانی روان خواهد بود بر آن شدیم تا در این جلسه با اهدای صواب قرائت قرآن به روح افراد درگذشته برای خانواده های عزادار آرامش معنوی مسئلت کنیم.وی افزود: امیدواریم خانواده های بازماندگان این حادثه تلخ که همه مردم استان و کشورمان را تحت تاثیر قرار داده با دریافت این هدیه معنوی، کمی آرامتر شده و داغ عزیزانشان تسلی یابد.
اهداء حقوق یک روز خود به بازمادگان زلزله مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی از اقدام کارکنان این شرکت همگام با سایر اقشار مختلف مردم با هدف انسجام و هماهنگی در امدادرسانی به بازماندگان زلزله اخیر شهرستان های اهر، ورزقان و هریس خبر داد.
ارسلان هاشمی ديروز دوشنبه در این باره افزود: کارکنان شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی یک روز از حقوق و مزایای خود را با ارزش ریالی یکصد و پنجاه میلیون ریال به زلزله زدگان اختصاص دادند.
هاشمی افزود: همچنین شورای فرهنگی و پایگاه مقاومت بسیج شهید عباسپوراین شرکت ضمن برپایی ایستگاه کمک غیر نقدی به زلزله زدگان اقدام به جمع آوری کمک های غیر نقدی همکاران شرکت در سطح استان کرده است تا سریعا نسبت به مناطق حادثه دیده ارسال شود.


نوشته شده در   سه شنبه 24 مرداد 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode