ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 7 مرداد 1391     |     کد : 40241

در اعتراض به «اصحاب اُخدود»؛ نمازگزاران روزه‌دار ايراني، بعد از اقامه نمازجمعه

در اعتراض به «اصحاب اُخدود»؛ نمازگزاران روزه‌دار ايراني، بعد از اقامه نمازجمعه ...

در اعتراض به «اصحاب اُخدود»؛ نمازگزاران روزه‌دار ايراني، بعد از اقامه نمازجمعه
نمازگزاران تهرانی در اولین نماز جمعه در ماه مبارک رمضان بعد از اقامه نماز سیاسی عبادی جمعه ‌در اعتراض به نسل‌کشی مسلمانان در میانمار حمایت از مسلمانان مظلوم و بی‌دفاع میانمار، راهپیمایی کردند.
نمازگزاران روزه دار ايرانی پس از اقامه نماز جمعه راهپیمایی خود را آغاز كردند.
در این راهپیمایی نمازگزاران با شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، قتل عام مسلمان میانمار جنایت دوباره استکبار، سکوت در برابر جنایت خیانت است خیانت و با حمل دست نوشته‌هایی، انزجار خود را از نسل کشی مسلمانان میانمار اعلام و همچنین سکوت مجامع بین المللی و مدعی حقوق بشر را در قبال این موضوع محکوم کردند.
همچنين نمازگزاران با در دست داشتن پلاکادرهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و سردادن شهارهایی همچون، قتل عام مسلمان خدایی؛ توطئه جدید آمریکایی، سکوت در برابر جنایت؛ خیانت است، خیانت، قتل‌عام مسلمان میانمار،جنایت دوباره استکبار و یا ایهاالمسلمون اتحدوا اتحدوا، نسل کشی مسلمانان در میانمار را محکوم کردند.
راهپیمایی کنندگان همچنين با سردادن شعار الله اکبر کشتار وحشیانه مسلمان اعلان جنگ است به دین و قرآن، ای امت محمد به پا خیز به پا خیز خواستار وحدت و اتحاد مسلمانان در حمایت از مسلمانان بی دفاع میانمار شدند.
مسلمانان پاكستان با برپایی راهپیمایی اعتراض آمیز قتل عام مسلمانان میانمار را محكوم كردند
مسلمانان پاكستانی نيز، در شهرهاي مختلف اين كشور بهمراه اعضای ارشد و هواداران حزب سیاسی – مذبی مجلس وحدت مسلمین ديروز(جمعه) با برپایی راهپیمایی گسترده در اعتراض به قتل عام مسلمانان میانمار, اقدام افراط گرایان بودایی علیه مسلمانان را بشدت محكوم كردند.
این راهپیمایی با حضور هزاران نفر از مسلمانان بویژه شیعیان پس از اقامه نماز جمعه برگزار شد.
شركت كنندگان با سر دادن شعارهایی، همبستگی و همدلی خود را با مسلمانان مظلوم میانمار اعلام كردند.
شخصیت های برجسته اجتماعی و مذهبی شهر كراچی از جمله 'علامه باقر زیدی، علامه علی انور جعفری، اصغر زیدی و محمد مهدی' وهمچنین اعضای ارشد مجلس وحدت مسلمین پاكستان در سخنان خود قاطعانه از سازمان ملل متحد خواستند تا نیروهای حافظ صلح این نهاد بین المللی را برای رسیدگی به وضعیت تاسف بار و اسفناك مسلمانان میانمار به این كشور اعزام كنند.
سخنرانان در پایان با توصیه به حاكمان كشورهای اسلامی برای اجتناب از پیروی از سیاست های آمریكا درمنطقه، تاكید كردند: سران كشورهای اسلامی در منطقه امروز موظف به اتحاد و یكپارچگی با یكدیگر برای رسیدگی به وضعیت و چالش های پیش روی مسلمانان در جهان هستند.
دراین تجمعات, شركت كنندگان مسلمان شعارهای ضد آمریكایی و ضد حضور نیروهای فرامنطقه ای در پاكستان و افغانستان سر دادند.
عفو بین الملل قتل عام
20 هزار مسلمان میانماری را تایید کرد
درحالي كه مدعيان درغگو تا كنون حتي يك كلمه در مورد فجايع ميانمار نگفته‌اند؛ سازمان عفو بین الملل در گزارشی کشتار 20 هزار مسلمان میانماری توسط گروههای بودایی و با اطلاع کامل دولت اين كشور را تأیید کرد.
سازمان عفو بین الملل با اذعان به قتل عام مسلمانان میانمار که با اطلاع کامل دولت این کشور صورت می پذیرد، در گزارشی اعلام کرد: تعداد کشته شدگان در جریان حملات بوداییان به مسلمانان به 20 هزار نفر رسیده است.
در ادامه این گزارش آمده است: مسلمانان در ایالت راخین در غرب میانمار با حملات و بازداشتهای خودسرانه طی هفته هایی که خشونتها جریان داشته، مواجه بوده اند.
عفو بین الملل در این گزارش تقاضا کرد که طرفهای ذیربط با اتخاذ تدابیر مناسب، موجبات توقف این قتل عامها و اقداماتی که بر خلاف اصول اساسی حقوق بشر است را به وجود آوردند.
این سازمان همچنین نیروهای امنیتی میانمار و ساکنان بودایی این کشور را در کشتار، تجاوز و شکنجه مسلمانان متهم دانسته است.


نوشته شده در   شنبه 7 مرداد 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode