ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 22 تير 1391     |     کد : 39452

ايران پرچمدار فعاليت‌های قرآنی در سطح جهان اسلام است

رئيس فراكسيون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی اظهار كرد: در حال حاضر جمهوری اسلامی ايران پرچمدار فعاليت‌های قرآنی در سطح جهان اسلام است.


رئيس فراكسيون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی اظهار كرد: در حال حاضر جمهوری اسلامی ايران پرچمدار فعاليت‌های قرآنی در سطح جهان اسلام است.
لاله افتخاری، رئيس فراكسيون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحيه چهارمين همايش انجمن قرآنی بانوان كه امروز، 20 تيرماه، در تهران در حال برگزاری است، ضمن تبريك اعياد شعبانيه طی سخنانی گفت: در ماه پيامبر گرامی اسلام يعنی ماه شعبان و در آستانه ماه مبارك رمضان قرار داريم و اميدوارم كه همه ما بتوانيم از فيوضات اين دو ماه استفاده كنيم.
وی در ادامه افزود: در حال حاضر بيش از هزار نفر از بانوان صاحب‌نظر، پيشكسوت و فعال قرآنی جهان اسلام در ايران حضور دارند و اين افراد از بيش از 88 كشور جهان هستند كه مسائل قرآنی بانوان در بيداری اسلامی را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد.
رئيس فراكسيون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی اظهار كرد: صاحب‌نظران، پيشكسوتان و فعالان قرآنی جهان اسلام معتقند كه در تاريخ جهان اسلام برگزاری چنين نشستی بی‌سابقه است و اين مهم به بركت قرآن كريم و ولايت در حال برگزاری است.
افتخاری تصريح كرد: در حال حاضر جمهوری اسلامی ايران پرچمدار فعاليت‌های قرآنی در سطح جهان اسلام است، اما متأسفانه فعاليت‌های قرآنی بانوان كمتر مورد توجه قرار گرفته و توانمندی‌های اين عزيزان بايد بيشتر مورد توجه قرار گيرد.
وی گفت: در جهان اسلام بانوان رسالت ويژه‌ای دارند و آن تربيت نسل قرآنی است و اگر بانوان بخواهند اين وظيفه مهم را انجام دهند بايد از خلق و خوی قرآنی و اسلامی برخوردار باشند و اگر اين‌گونه نباشد، نمی‌توانيم به اين مهم دست پيدا كنيم.
رئيس فراكسيون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی عنوان كرد: پيامبر عظيم‌الشان اسلام(ص) وقتی می‌خواست جامعه را تربيت و به راه راست هدايت كند، خود را به اخلاق‌های نيكو و پسنديده زينت دادند و ما نيز برای تربيت جامعه قرآنی و اسلامی نيازمند آراسته كردن خود به اخلاق‌های نيكو و قرآنی هستيم.
افتخاری بيان كرد: در تقسيم كاری كه خداوند انجام داده است، مسائل اقتصادی را بر دوش آقايان قرار داده و تربيت نسل‌ها را بر عهده بانوان قرار داده است و در اين راه بايد قلب، رفتار و كردار قرآنی داشته باشيم تا بتوانيم جامعه و خانواده قرآنی تشكيل دهيم 


نوشته شده در   پنجشنبه 22 تير 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode