ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 18 ارديبهشت 1391     |     کد : 36313

رقابت قرآنيِ فرهنگيان بسيجي در«تبريز» و «اراك»

بمناسبت هفته بزرگداشت معلم چهارمين مرحله استاني مسابقه قرآن و عترت فرهنگيان بسيجي در تبريز بر گزار شد.

مسابقه قرآن و عترت فرهنگيان بسيجي در تبريز بر گزار شد .
بمناسبت هفته بزرگداشت معلم چهارمين مرحله استاني مسابقه قرآن و عترت فرهنگيان بسيجي در تبريز بر گزار شد.
مسئول سازمان بسيج دانش آموزي و فرهنگيان سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي هدف از برگزاري اين مسابقه را ترويج و گسترش فرهنگ متعالي قرآن و عترت در بين فرهنگيان بسيجي اعلام کرد و گفت: در اين مرحله 110 نفر از معلمان برادر و خواهر استان با هم رقابت کردند .
حيدري رشته‌هاي اين مسابقه را قرائت کل قرآن و حفظ 15 و 30 جزء برشمرد و افزود: 70 تعداد مقاله پژوهشي هم در خصوص موضوع عترت و درک مفاهيم قرآني به اين مسابقه توسط فرهنگيان ارسال شده بود. 9 نفر داور قرآني از استان به عنوان هئيت داوران اين مسابقه بودند
برگزيدگان تبريزي
خليل نصيري از ناحيه 4 آموزش و پرورش تبريز و کريم عباسي از مرند توانستند در رشته درک مفاهيم قرآن اول و دوم شناخته شوند و خواهران اين رشته مسابقه قرآني رباب نعلي از اهر ، نرگس خاتون نبوي از اسکو و طيبه عزيز اللهي از بناب مقام‌هاي اول تا سوم را از آن خود کردند .
همچنين علي اکبر فضلي از اهر، امي ديانتي و زينب فاتحي هر دو از مرند بطور مشترک در بخش عترت به عنوان افراد اول تا سوم مسابقه معرفي شدند.
و نيز در رشته قرائت برادران سيدعلي موسوي از ملکان، فرهاد شيرازي از ميانه و منصور پنجه اي از شبستر مقام‌هاي اول تا سوم را کسب کردند و خواهران اين رشته زهرا وظيفه شعاع از ناحيه 4 تبريز، زکيه نبوي از بناب و حميده کوهي از ميانه به عنوان افراد اول تا سوم انتخاب شدند.
در رشته حفظ 15 و 30 جزء قرآن بترتيب جواد ابراهيمي از خواجه و محمد صادق زاده از ناحيه 5 آموزش و پرورش به مقام نخست مسابقه دست يافتند.
گفتني است: چهارمين مرحله استاني مسابقه قرآني فرهنگيان بسيجي به مدت يک روز در کانون بسيج جوانان تبريز بر گزار و افراد اول آن به مرحله کشوري که در تابستان و يا اوايل سال تحصيلي سال 91 بر گزار خواهد شد اعزام مي شوند.
برترین‌های قرآنیِ فرهنگیان بسیجیِ استان مرکزی معرفی شدند
چهارمین دوره مسابقات استانی قرآن و عترت فرهنگیان بسیجی استان مرکزی نيز با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد.
مرحله استانی چهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت فرهنگیان بسیجی استان مرکزی گرامیداشت هفته معلم ظهر ديروز به کار خود در اراک پایان داد.
در این دوره از مسابقات که با حضور 51 نفر از فرهنگیان خواهر و برادر برگزار شد شرکت‌کنندگان به مدت سه روز در رشته‌های حفظ، قرائت، عترت و درک مفاهیم با یکدیگر به رقابت پرداختند.
برگزيدگان اراكي
در بخش خواهران این دوره از رقابت‌ها و در رشته قرائت فرزانه شعبانی، مهین‌السادات شمسی و مریم ملکی، در رشته حفظ اعظم خیری و فاطمه رضایی، در رشته عترت آزاده عرب، ملیحه میرزااحمدی و صغری صدیق و در رشته درک مفاهیم فاطمه بخشی، فاطمه زیبادرخشان‌پور و مهری سروش و مرضیه بهشتی به مقام برتر دست یافتند.
در بخش برادران نیز در رشته قرائت ابراهیم احمدی، ولی‌الله فتحی و جواد مختاری، در رشته حفظ مجتبی سعیدی و روح‌الله جیریایی به مقام برتر دست یافتند.
نفرات برتر این رقابت‌ها به مسابقات قرآن و عترت فرهنگیان کشور راه یافتند.


نوشته شده در   دوشنبه 18 ارديبهشت 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode