ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 9 ارديبهشت 1391     |     کد : 35925

اختصاص 200 ميليارد تومان به فعاليت‌هاي قرآني

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت در پایان سال گذشته مبلغ 200 میلیارد تومان به فعالیت های قرآنی اختصاص یافت و این مبلغ، اضافه بر اعتبارات دستگاه های مختلف برای نهضت حفظ و قرائت قرآنی خواهد بود ...

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت در پایان سال گذشته مبلغ 200 میلیارد تومان به فعالیت های قرآنی اختصاص یافت و این مبلغ، اضافه بر اعتبارات دستگاه های مختلف برای نهضت حفظ و قرائت قرآنی خواهد بود و امیدواریم رشته های مختلف را در این زمینه ترویج کنیم.
به گزارش«farhang.gov.irhtml»'سیدمحمد حسینی' در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه ديروز تهران با تشریح عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه های مختلف ، به تولید فیلم های مبتنی بر آموزه های قرآنی اشاره کرد و گفت: باید نگاه فیلمسازان و هنرمندان ما به این سمت باشد، نه به مسائل سطحی و مبتذل که باعث نگرانی علما، مراجع، بزرگان و متدینین جامعه می شود.
وی افزود: انشاء الله به این سمت و سو حرکت می کنیم و سال به سال میزان تولید محصولات فکری و فرهنگی که متناسب با موازین اسلامی است، بیشتر می شود.
حسینی با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان 'تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی' گفت: فرهنگ سازان کشور اعم از رسانه ها ی جمعی، مطبوعات، نشریات، روزنامه ها و دیگر فعالان عرصه فرهنگ و هنر رسالت دارند تا تلاش کنند این هدف در جامعه تحقق یابد و علاوه بر وزارت خانه‌های اقتصادی و اجرایی، در عرصه فرهنگ نیز کارهای عمده ای انجام شود.
رییس شورای فرهنگ عمومی کشور افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هماهنگی شورای فرهنگ عمومی کشور و پایگاه های خبری که جریان ساز هستند، تلاش می کند تا همه دستگاه های فرهنگی در این زمینه ها مانند تولید محصولات فرهنگی که نیاز جامعه اسلامی و جوانان و نوجوانان است و همچنین تولید نرم افزارهای اسلامی و فیلم های متناسب با فرهنگ و اعتقادات مردم ، اقدام کنند.


نوشته شده در   شنبه 9 ارديبهشت 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode