ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 26 فروردين 1391     |     کد : 35285

تکمیل کانون های قرآن و عترت و خانه های فرهنگ و هنر

مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران با بیان این که در سال جاری جشنواره شمسه در 10 رشته در سطح مناطق 22 گانه برگزار خواهد شد...

در سال جاری صورت می گیرد
مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران با بیان این که در سال جاری جشنواره شمسه در 10 رشته در سطح مناطق 22 گانه برگزار خواهد شد، گفت : تکمیل کانون های قرآن و عترت و خانه های فرهنگ و هنر در سطح مناطق شهر تهران از مهمترین اقدامات فرهنگی شهرداری تهران در سال جاری است.
عبادالله رمضانی در گفتگو با خبرنگار»تهران سما»
در خصوص مهمترین برنامه های فرهنگی شهرداری تهران در سال جاری اظهار کرد: مهمترین برنامه سال 91، بحث جشنواره شمسه است که ما امسال شمسه را در 10 رشته برگزار می کنیم.
وی با بیان اینکه شمسه به معنای شهروند، محله، سرمایه اجتماعی و هویت است، گفت: در سال گذشته جشنواره شمسه در 8 رشته قرآن، نهج البلاغه، سرود، موسیقی، تئاتر، عکس، فیلم، نقاشی، تندیس و شعر و ادب با مشارکت مردمی برگزار شد و امسال این جشنواره حداقل به 10 رشته افزایش می یابد.
رمضانی خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات فرهنگی شهرداری تهران در سال جاری تکمیل کانون های قرآن و عترت و خانه های فرهنگ و هنر است که در سطح مناطق 22 گانه شکل می گیرد و امیدواریم بتواند بخش عمده ای از جوانان سطح شهر را جذب کند.
مدیرکل امور فرهنگی شهرداری تهران اضافه کرد: برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی مطابق با مناسبت های مختلف نیز دیگر برنامه های شهرداری تهران در سال جاری است.
بنا بر این گزارش، سید محمد هادی ایازی معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران نیز سال گذشته در مراسم اختتامیه جشنواره شمسه تأکید کرده بود که شهرداری تهران تنها وظیفه سیاستگذاری و برنامه ریزی مجموعه های جشنواره های شمسه را عهده دار بوده و فرآیند اجرائی آن با مشارکت مدیران محله، دبیران هادی و شهروندان طی شده است. طیف مخاطبان شمسه بسیار گسترده است و تمامی گروه های سنی را در خود جای داده است.
ایازی در ادامه افزود: با توجه به استقبال باشکوه شهروندان از رشته های هشتگانه فرهنگی، هنری و مذهبی جشنواره شمسه، مدیریت فرهنگی شهر در نظر دارد سال 91 این جشنواره را در 12 رشته اجرا کند و زمینه برای برای حضور گسترده تر مردم را فراهم سازد.


نوشته شده در   شنبه 26 فروردين 1391  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode