ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 16 اسفند 1390     |     کد : 33802

جشنواره قرآنی شمسه برترين‌هاي خود را معرفي كرد

نفرات برتر اولين جشنواره قرآنی شمسه روز گذشته در سالن همايش‌های برج ميلاد و با حضور محمدباقر قاليباف، شهردار تهران و مهدی چمران، رئيس شورای اسلامی شهر تهران تجليل شدند.

نفرات برتر اولين جشنواره قرآنی شمسه روز گذشته در سالن همايش‌های برج ميلاد و با حضور محمدباقر قاليباف، شهردار تهران و مهدی چمران، رئيس شورای اسلامی شهر تهران تجليل شدند.
نفرات برتر اولين جشنواره قرآنی شمسه در رشته‌های قرائت تحقيق، قرائت ترتيل، اذان، حفظ كل و حفظ 20 جزء در دو بخش بانوان
و آقايان 14 اسفندماه، در سالن همايش‌های برج ميلاد تجليل شدند.
بر اساس اين گزارش در رشته قرائت تحقيق بزرگسالان محمدمجتبی بيگی، حبيب صداقت و سيدمحمد كرمانی به ترتيب اول تا سوم شدند، در همين رشته و در مقطع دبيرستان هدايت‌الله عصمتی، محمدمحسن جعفرزاده و سعيد عبدی حائز رتبه‌های برتر شدند، در مقطع راهنمايی نيز اميرحسين حيدری، محمد سعيد اياسه و محمد سجاد سلمانی موفق به كسب رتبه‌های برتر شدند.
در رشته قرائت تحقيق مقطع ابتدايی اميرعلی يادگاری، مهدی رستگار و اميرمهدی پهلوانيان اول تا سوم شدند، در رشته قرائت ترتيل بزرگسالان رمضان خليلی، عابد خلفی و محمدرضا اكبرزاده
به ترتيب اول تا سوم شدند و در مقطع دبيرستان در رشته قرائت ترتيل محمد كريمی، سيدعلی موسوی و محمدرسول تكبيری رتبه‌های برتر را به خود اختصاص دادند.
در رشته قرائت ترتيل مقطع راهنمايی محمدرضا اسدی، محمدحسين امين‌دوست و محمد زندی حائز رتبه‌های برتر شدند. در مقطع ابتدائی، عليرضا تكبيری، مهدی نوروزی و ابوالفضل محمدی اول تا سوم شدند. در رشته اذان بزرگسالان حميد جليلی، محسن قاسمی و نائب‌علی عبدالهی رتبه‌های برتر را كسب كردند، در رشته اذان مقطع دبيرستان محسن عباسی، محمدمحسن جعفرزاده و سيدعلی موسوی حائز رتبه‌های برتر شدند، در رشته اذان
مقطع راهنمايی محمدسجاد سلمانی، حسين قلعه‌نويان و سبحان ايرجی رتبه‌های برتر را به خود اختصاص دادند و در رشته اذان مقطع ابتدائی نيز اميرحسين عباسی، امير سويزی و امير كشانی حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.
بر اساس اين گزارش در رشته حفظ كل قرآن و در مقطع بزرگسالان محمود نوروزی، محمدرضا شيبانی، عابد خلفی و عليرضا فيضی حائز رتبه‌های برتر شدند. در رشته حفظ كل مقطع دبيرستان محمدرسول تكبيری، محمدعلی اسلامی و مصطفی لشكری اول تا سوم شدند. در رشته حفظ كل مقطع راهنمايی اميرحسين سعيدی‌زاده و محمدحسين بهزادفر رتبه‌های برتر را به خود اختصاص دادند. همچنين در رشته حفظ كل مقطع ابتدائی ابوالفضل نعمتی به عنوان نفر برتر شناخته شد.
اين گزارش می‌افزايد در رشته حفظ 20 جزء بزرگسالان رضا اسفندياری، مهدی بازرگان نژاد و محمود باباخان رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. در مقطع دبيرستان محمد علمدار به عنوان نفر برتر معرفی شد، در مقطع راهنمايی سيدحامد عزيزنژاد و در مقطع ابتدائی علی فيضی عناوين برتر را به خود اختصاص دادند.
همچنين نفرات برتر اولين جشنواره قرآنی شمسه در بخش بانوان و در مقاطع و رشته‌های مختلف به اين ترتيب اعلام شد؛ در
رشته قرائت تحقيق بزرگسالان سمانه كوچكی، سمانه عبدی و سيده‌سكينه سجادی به ترتيب رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. در همين رشته و در مقطع دبيرستان فائزه وطن‌پرست، فائزه‌سادات ذوالفقاری و زهرا چشمه اول تا سوم شدند. در مقطع راهنمايی فاطمه زمانی‌نوری، زهرا ذوالفقاری و فاطمه واعظی‌نژاد عناوين برتر را به خود اختصاص دادند و در مقطع ابتدائی هاجر ابراهيمی، تينا گل‌محمدی و هانيه شكوری حائز رتبه‌های برتر شدند.
در رشته قرائت ترتيل بزرگسالان و در بخش بانوان پرنيان عصابخش، سعدا عزيزی و فرشته يعقوبی اول تا سوم شدند.
در مقطع دبيرستان زهرا صباحی، هانيه نوروزی و فاطمه سازگار رتبه‌های برتر را به خود اختصاص دادند. در مقطع راهنمايی، زينب‌السادات داود نبی، هانيه رحيمی و ريحانه گودرزی اول تا سوم شدند. در مقطع ابتدائی نيز فاطمه قزوينيان، مهتاب تاجيك و زهرا جعفری حائز رتبه‌های برتر شدند.
در رشته حفظ كل بزرگسالان فاطمه شيرازی، فاطمه عبدلی و زهرا خلفی اول تا سوم شدند. در مقطع دبيرستان هانيه احمدی و در مقطع راهنمايی رضوانه باقری رتبه‌های برتر را به خود اختصاص دادند.
در رشته‌ حفظ 20 جزء بزرگسالان سمانه خطيب شهيدی، رسل حمندی و زهرا ساريخانی اول تا سوم شدند، در مقطع دبيرستان و راهنمايی نيز به ترتيب زهرا صدرجهانی و زهره طاهری رتبه برتر را به خود اختصاص دادند.


نوشته شده در   سه شنبه 16 اسفند 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode