ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 17 آذر 1390     |     کد : 29409

راه‌اندازي ستادهاي امر به معروف و نهي از منكر در تمام اتحاديه‌هاي موسسات قرآني كشور

مدير دارالقرآن تبليغات اسلامي آذربايجان غربي اجراي اصل امر به معروف و نهي از منكر را وظيفه اساسي و اصلي قرآنيان دانست و تصريح كرد: براي داشتن اجتماعي مطلوب و مورد رضايت، تمام مديران و فعالان قرآني بايد وارد ميدان امر به معروف و نهي از منكر شوند.

 مدير دارالقرآن تبليغات اسلامي آذربايجان غربي اجراي اصل امر به معروف و نهي از منكر را وظيفه اساسي و اصلي قرآنيان دانست و تصريح كرد: براي داشتن اجتماعي مطلوب و مورد رضايت، تمام مديران و فعالان قرآني بايد وارد ميدان امر به معروف و نهي از منكر شوند.
"بهروز عليزاده" مدير دارالقرآن تبليغات اسلامي آذربايجان غربي، صبح پنجشنبه، 10 آذرماه در مراسم افتتاحيه نخستين ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر اتحاديه موسسات قرآني كشور در آذربايجان غربي، گفت: اين وظيفه اصلي فعالان قرآني است كه در راه تبليغ دين و انجام فريضه امر به معروف و نهي از منكر تلاش خود را كرده و از اين طريق سطح امنيت اجتماعي را بالا ببرند.
وي، با اشاره به اهميت راه‌اندازي ستادهاي امر به معروف و نهي از منكر در تمام اتحاديه‌هاي موسسات قرآني كشور، گفت: جامعه قرآني كشور به عنوان سكانداران مبارزه با فساد تباهي در جامعه بايد در خط مقدم امر به معروف و نهي از منكر قرار داشته باشند.
عليزاده، با اشاره به بحث خروجي كلاس‌هاي قرآن در سطح موسسات قرآني، گفت: مسئوليت اصلي مديران و مسئولان موسسات قرآني ارائه افراد قرآني به جامعه است، چرا كه اين افراد بايد در جامعه به عنوان الگو و نمونه ساير مردم بوده و به اين ترتيب نقش اصلي موسسات در جامعه مشخص مي‌شود.
مدير دارالقرآن تبليغات اسلامي آذربايجان غربي، در ادامه ضمن توصيه مسئولان موسسات به حفظ حرمت كلاس‌هاي قرآن، خاطرنشان كرد: تشكيل چنين ستادهايي در ارتقاي مباحث قرآني و ديني ميان مردم موثر بوده و مي‌تواند آينده قرآنيان را تضمين كند.
اين مسئول، با اشاره به اقدامات دارالقرآن الكريم آذربايجان غربي در راستاي ترويج فرهنگ قرآني در جامعه، گفت: تا دهه فجر سال جاري بيش از 5 هزار جلد قران كريم به موسسات و خانه‌هاي قرآن آذربايجان غربي اهدا مي‌شود كه از ميان آنها تعدادي به صورت يارانه‌اي و بقيه به شكل هديه اهدا مي‌شوند.
وي، همچنين از سفر بازرسان سازمان دارالقرآن الكريم به استان در آينده‌اي نزديك خبر داد و اظهار كرد: اين بازرسان از 21 آذرماه تا 23 آذرماه بازرساني از سازمان دارالقرآن جهت بازرسي و قرار گرفتن در جريان اقدامات موسسات قراني مردمي سطح استان به آذربايجان غربي سفر مي‌كنند و به همين منظور بايد تمام مديران موسسات قرآني تلاش و سعي خود را جهت بالا بردن سطح كيفي موسسات خود به كار گيرند.
مدير دارالقرآن تبليغات اسلامي آذربايجان غربي، در پايان گفت: براي برخورداري بيشتر موسسات قرآني از امكانات، بايد ارتباط ميان مديران موسسات و مديران اتحاديه استاني بيشتر شود تا از اين طريق مشكلات موسسات شناسايي شده و در صدد رفع آنها بر آييم.


نوشته شده در   پنجشنبه 17 آذر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode