ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 10 آذر 1390     |     کد : 29130

اولين مطب قرآني راه اندازي شد

مسئول مهد قرآن كريم حضرت فاطمه الزهرا(س) زارچ يزد در جريان بازديد نماينده يزد و صدوق از اين موسسه قرآني، 8 آذرماه از اجراي طرح مطب قرآني براي اولين بار در كشور در اين موسسه خبر داد.

مسئول مهد قرآن كريم حضرت فاطمه الزهرا(س) زارچ يزد در جريان بازديد نماينده يزد و صدوق از اين موسسه قرآني، 8 آذرماه از اجراي طرح مطب قرآني براي اولين بار در كشور در اين موسسه خبر داد.
"خوشنويس"، مسئول مهد قرآن كريم حضرت فاطمةالزهرا(س) زارچ در اين بازديد به ارائه گزارشي از فعاليت‌هاي مهد قرآن و طرح‌هاي در حال اجرا پرداخت و اظهار كرد: طرح مطب قرآني اولين بار در كشور در مهد قرآن كريم زارچ در حال اجرا است و اين طرح برگرفته از كليه اقداماتي است كه در يك مطب پزشك رخ مي‌دهد و شبيه‌سازي شده و با اين روش مشكلات قرائت روخواني و روانخواني افراد مورد بحث و بررسي قرار مي‌گيرد.
وي ادامه داد: تا كنون 70 نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر و بسياري از بزرگسالان در قالب اين طرح در زمينه‌هاي روخواني، روانخواني، تجويد و صوت و لحن قرآن كريم آموزش‌هاي لازم را ديده‌اند.
وي مهمترين مشكل در حال حاضر مهد قرآن را ساختمان نيمه تمام اين موسسه دانست و افزود : با توجه به طولاني شدن زمان بهره‌برداري كامل ساختمان از سال 1374 تا كنون و به دليل عدم اعتبار كافي و تحصيل اعتبار به صورت مقطعي اين ساختمان دچار فرسايش شده است.
همچنين "اولياء" نماينده مردم يزد و صدوق در مجلس شوراي اسلامي در جريان اين بازديد مهد قرآن كريم حضرت فاطمةالزهرا(س) زارچ از قسمت‌هاي كتابخانه وIT، واحد برادران، واحد خواهران، واحد هنرهاي قرآني، واحد شكوفه‌ها و سيستم تاسيسات اين موسسه بازديد كرد.
وي فعاليت‌هاي اين موسسه را خوب ارزيابي كرده و گفت: فعاليت‌هاي خوبي صورت گرفته است و ما مسئولان منطقه و استان بايد با كمك‌هاي مادي و معنوي خود به اين مركز، پشتيبان فعاليت‌ها و طرح‌هاي در حال اجرا در اين موسسه باشيم.
به گزارش ايكنا،‌ اولياء در بازديد از هنرهاي قرآني گفت: هنر امر مقدسي است و تربيت هنرمند قرآني مي‌تواند كمك شاياني به بستر سازي فرهنگ جامعه اسلامي بكند.


نوشته شده در   پنجشنبه 10 آذر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode