ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 20 مهر 1390     |     کد : 26699

عمليات اجرايي3 طرح زيربنايي در لرستان

عمليات اجرايي آزادراه خرم‌آباد ـ اراك، راه‌آهن دورود ـ خرم‌آباد ـ انديمشك و راه‌آهن دورود ـ بروجرد ـ ملاير صبح ديروز با حضور رئيس جمهوري آغاز شد.

با حضور رئيس جمهوري آغاز شد
عمليات اجرايي3 طرح زيربنايي در لرستان 
خبرنگار اطلاعات: عمليات اجرايي آزادراه خرم‌آباد ـ اراك، راه‌آهن دورود ـ خرم‌آباد ـ انديمشك و راه‌آهن دورود ـ بروجرد ـ ملاير صبح ديروز با حضور رئيس جمهوري آغاز شد.

رئيس جمهوري در مراسم آغاز عمليات اجرايي اين پروژه‌هاي زيربنايي در روستاي «دلي‌آباد» شهرستان بروجرد، با بيان اين كه ساختن ايران با تلاش، همت، همدلي، فداكاري و از خودگذشتگي ممكن است، افزود: براي اين منظور همه بايد دست به دست هم بدهيم و موانع را از پيش‌رو برداريم.

دكتر احمدي‌نژاد در ادامه، كار براي آباداني ايران را بالاترين خدمت به توحيد، عدالت و راه پيامبر اكرم(ص) و اهل بيت‌(ع) دانست و از ايران به‌عنوان پرچم و نماد توجه و عدالت نام برد.

رئيس جمهوري در بخش ديگر سخنان خود ايران را كشوري ثروتمند دانست و گفت: در ايران ثروت انساني، علمي، ايماني، فرهنگي و مادي وجود دارد و اين كشور بهترين، زيباترين و غني‌ترين سرزمين است.

وي با بيان اين كه ايران با بعضي كوته‌فكري‌ها و خودخواهي‌ها ساخته نمي‌شود و فقط با فداكاري‌ها، اخلاص‌ها و تلاش‌ها ساخته مي‌شود، افزود: هر حرفي، هر عملي، هر اقدامي و هر تصميمي كه در مسير ساختن ايران كوچكترين خللي ايجاد كند، از ناحيه دوستان ملت ايران، دوستان انقلاب و دوستداران آرمان‌هاي انقلاب نيست و هر كس كه ايران و انقلاب را دوست دارد، بايد همه تلاش خود را براي ساخت ايران بسيج كند.

رئيس جمهوري با بيان اين كه ما آرزو داريم كه در آينده نزديك لرستان عزيز را در بالاترين تراز آباداني و پيشرفت ببينيم افزود: پروژه‌هاي بسيار بزرگ و عظيمي در لرستان در حال اجرا است و سد «معشوره» كه جزو آرزوهاي مردم استان بود امروز در حال ساخت است.

دكتر احمدي‌نژاد با اشاره به اين كه حق لرستان است كه به سرعت آباد شود و در بالاترين سطح آباداني قرار بگيرد، افزود: در اجراي پروژه‌هاي بزرگ آزادراه خرم‌آباد ـ اراك، راه‌آهن دورود ـ خرم‌آباد ـ‌ انديمشك و راه‌آهن دورود ـ بروجرد ـ ملاير بيش از 2500 ميليارد تومان سرمايه‌گذاري مي‌شود كه اميدواريم با همت همه مسئولان اين پروژه به سرعت و در كوتاهترين زمان ممكن به بهره‌برداري برسد.

پيش از سخنان رئيس جمهوري علي نيكزاد وزير راه و شهرسازي گزارشي از روند پروژه‌هاي راهسازي در كشور ارائه كرد و پس از آن سردار عبداللهي فرمانده قرارگاه سازندگي خاتم‌‌الانبياء(ص) و حبيب‌الله دهمرده استاندار لرستان به ترتيب درباره پروژه‌هاي زيرپوشش قرار گاه خاتم‌الانبياء(ص) و مشخصات فني پروژه‌هاي ريلي استان لرستان مطالبي بيان كردند.



نوشته شده در   چهارشنبه 20 مهر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode