ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 18 مهر 1390     |     کد : 26591

فردا، 135 کاسب، نشان حبيب الله دريافت مي‌كنند

مديريت فرهنگي هنري منطقه 12 دومين آيين تجليل از ماندگاران بازار و اصناف را روز سه‌شنبه 19مهر در مرکز همايش‌هاي بين‌المللي صدا و سيما برگزار مي کند.

در مرکز همايش هاي صداوسيما
مديريت فرهنگي هنري منطقه 12 دومين آيين تجليل از ماندگاران بازار و اصناف را روز سه‌شنبه 19مهر در مرکز همايش‌هاي بين‌المللي صدا و سيما برگزار مي کند.
صبح ديروز حيدري‌پور، مدير فرهنگي هنري منطقه 12 و دبير اين همايش در نشست خبري که در سالن کنفرانس سازمان فرهنگي هنري برگزار شد با اعلام اين خبر گفت: ارتقاي سطح فرهنگ و اخلاق شهر تهران و مدل‌سازي براي سبک زندگي ايراني اسلامي يکي از محورهاي مهم براي برگزاري اين همايش است.
رييس فرهنگسراي شهر افزود: ارتقاي فرهنگ وجدان کاري، امانتداري و کسب درآمد و رزق حلال، زمينه‌سازي براي ايجاد شبکه همياران فرهنگي و تحت پوشش قرار گرفتن بازاريان، ترويج صفات ويژه‌اي مانند مردمداري،‌صداقت، امانتداري و دستگيري از فقرا و ارتقا نقش بازاريان و کسبه در بهبود وضعيت فرهنگي منطقه و ارائه خدمات فرهنگي هنري به شهروندان از جمله اهدافي است که در برگزاري اين برنامه در نظر گرفته شده است.
حيدري‌پور با اشاره به نامگذاري سال 90 به سال جهاد اقتصادي،‌ اظهار داشت: دومين آيين تجليل از ماندگاران بازار و اصناف با توجه به سال جهاد اقتصادي با شعار "تعالي اخلاق کسب و کار، گامي ضروري در جهاد اقتصادي" در روز سه‌شنبه 19 مهرماه در سالن همايش‌هاي بين‌المللي صدا و سيما برگزار مي‌شود.
در ادامه اين نشست،‌ "عليرضا راسي" رئيس مجمع توليدي و خدمات فني تهران با بيان اينکه صنوف توليدي و خدماتي با داشتن 66 اتحاديه صنفي مختلف نقش مهمي در زمينه اقتصادي به ويژه در شهر تهران ايفا مي‌کند، گفت: اين کار سازمان فرهنگي هنري در معرفي برترين اصناف گامي مفيد در جهت پيشرفت اقتصاد کشور به شمار مي‌رود.
وي افزود: اخلاق‌گرايي، صداقت، تکريم مشتري، انجام کارهاي عام‌المنفعه، مشکل‌گشايي در بين کسبه و بازاريان، پايبندي به اهداف انقلاب، ايثارگري و غيره از جمله شاخص‌هاي انتخاب بازاريان و اصناف است. در اين روز همايش،‌ 51 نفر از مجمع توليدي، 74 نفر از مجمع توزيعي و 10 نفر از انجمن اسلامي اصناف (جمعا 135 نفر) تجليل خواهند شد و تنديس ويژه به همراه لوح تقدير و نشان ويژه "الکاسب حبيب‌الله" را دريافت مي‌کنند.
در ادامه محمد آزاد، رييس اتحاديه صنف آهن‌فروشان تهران و عضو هيات‌مديره مجمع صنوف توزيعي کشور گفت: در کل کشور حدود سه ميليون واحد صنفي داريم که با پرسنل و کارگران حدود 10 ميليون نفر شاغل در واحدهاي صنفي و با محاسبه خانواده‌هاي ايشان حدودا 25 ميليون نفر يعني يک سوم جمعيت کل کشور را اصناف تشکيل مي‌دهند.
آزاد اظهار داشت: خوشحاليم که سازمان فرهنگي هنري براي دومين سال متوالي مراسم تجليل از ماندگاران بازار و اصناف را برگزار مي‌کند، چراکه تجليل از اصناف تکريم از حرمت‌ها و ارزش‌هاي اسلامي و فرهنگي در جامعه ما است.
دومين آيين تجليل از ماندگاران بازار و اصناف روز سه‌شنبه 19 مهرماه از ساعت 18 در سالن همايش‌هاي بين‌المللي صدا و سيما برگزار مي‌شود.


نوشته شده در   دوشنبه 18 مهر 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode