ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 11 شهريور 1403
يکشنبه 11 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 8 تير 1390     |     کد : 21581

احداث اولين مسجد آبي جهان در تبريز

شهردار تبريز با اشاره به مشخصات اين پروژه بزرگ مشاركتي گفت: طرح مسجد آبي به عنوان اولين مسجد آبي جهان با كليت 90 درصد آب در نما، ستون‌ها، مناره‌ها، گنبد، ديوارها، پله‌ها و ديگر بخش‌هاي معماري آن و در فضايي به وسعت 124 هزار متر مربع با نشانه‌ها و نمادهايي از بهشت و دين مبين اسلام احداث خواهد گرديد.


اعتدال: شهردار تبريز با اشاره به مشخصات اين پروژه بزرگ مشاركتي گفت: طرح مسجد آبي به عنوان اولين مسجد آبي جهان با كليت 90 درصد آب در نما، ستون‌ها، مناره‌ها، گنبد، ديوارها، پله‌ها و ديگر بخش‌هاي معماري آن و در فضايي به وسعت 124 هزار متر مربع با نشانه‌ها و نمادهايي از بهشت و دين مبين اسلام احداث خواهد گرديد.
همزمان با برگزاري سومين همايش بين‌المللي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري استان و با حضور مقامات و شخصيت‌هاي عالي‌رتبه استاني و كشوري ، كلنگ احداث اولين مسجد آبي جهان و بزرگ‌ترين پارك آبي كشور در شهرك خاوران تبريز بعدازظهر ديروز به زمين زده ‌شد.
اين دو طرح مدرن و زيباي مذهبي، رفاهي و تفريحي با مشاركت سرمايه‌گذاران بخش خصوصي و در محدوده شهرك خاوران به عنوان زيرساخت‌هاي توسعه اين منطقه بعدازظهر ديروز با حضور مقامات عالي‌رتبه استاني و كشوري كلنگ‌زني شد.
شهردار تبريز، پيش از كلنگ زني، با اشاره به مشخصات اين دو پروژه بزرگ مشاركتي گفته بود: طرح مسجد آبي به عنوان اولين مسجد آبي جهان با كليت 90 درصد آب در نما، ستون‌ها، مناره‌ها، گنبد، ديوارها، پله‌ها و ديگر بخش‌هاي معماري آن و در فضايي به وسعت 124 هزار متر مربع با نشانه‌ها و نمادهايي از بهشت و دين مبين اسلام احداث خواهد گرديد.
وي افزوده بود: پارك آبي نيز كه به عنوان فاز اول بزرگ‌ترين مجموعه رفاهي ، تفريحي و خدماتي در شهرك خاوران احداث مي‌شود در فضايي به وسعت 14 هزار مترمربع ساخته خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، مهندس نوين در خاتمه كل سرمايه‌گذاري بخش خصوصي در ساخت مجموعه رفاهي تفريحي و خدماتي پارك آبي خاوران را هزار ميليارد ريال اعلام و خاطرنشان كرد: از اين رقم 140 ميليارد ريال تنها براي احداث فاز اول مجموعه كه پارك آبي را شامل مي‌شود هزينه خواهد شد.


نوشته شده در   چهارشنبه 8 تير 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode