ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 11 شهريور 1403
يکشنبه 11 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 1 خرداد 1390     |     کد : 19909

در پايان شانزدهمين جشنواره قرآن دانشجويان علوم پزشكي معرفي شدند ؛چهره‌هاي برتر قرآني

برگزيدگان شانزدهمين جشنواره قرآن دانشجويان علوم پزشكي طي مراسم اختتاميه اين مسابقات، معرفي و تجليل شدند.

برگزيدگان شانزدهمين جشنواره قرآن دانشجويان علوم پزشكي طي مراسم اختتاميه اين مسابقات، معرفي و تجليل شدند.
اين مسابقات در رشته‌هاي قرائت تحقيق، قرائت ترتيل، حفظ پنج جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ كل، ترجمه، تفسير قرآن كريم، مقالات پژوهشي، نشريات قرآن و عترت دانشجويان و هنري برگزار ‌شد.
در اين مسابقات در رشته قرائت تحقيق قرآن كريم ويژه آقايان «امير مصدق» از مشهد، «ابوذر كرمي» از اراك و «ابوالفضل خليلي» از بقيةالله به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند، همچنين در رشته قرائت ترتيل قرآن كريم ويژه آقايان «سيدمهدي ميرمحمدي» از تهران، «مرتضي ميرزامراد» از شيراز و «حامد هوشنگ» از يزد به ترتيب مقام‌هاي اول تا سوم را كسب كردند.
در رشته حفظ كل قرآن كريم ويژه آقايان «امير حسين اميري» از تهران، «مهدي شريف زاده» از تهران و «مجتبي شيخاني» از مشهد به عنوان نفرات اول تا سوم معرفي شدند، همچنين در رشته حفظ 20 جزء قرآن كريم ويژه آقايان «عرفان خلفي» از اهواز و «محمدصادق نوري صفا» از اصفهان رتبه‌هاي دوم و سوم را كسب كردند.
در رشته حفظ 10 جزء قرآن كريم ويژه آقايان «سعيد صالحي نژاد» از يزد، «محمود حريري» از اهواز و «سيدموسي زين الدين» از تهران، همچنين در رشته حفظ پنج جزء قرآن كريم «حميدرضا فرزين» از ارتش، «علي باقري اصل» از ايلام و «محمدمهدي نصيري» از شيراز مقام‌هاي نخست را به دست آوردند.
در اين مسابقات در رشته قرائت تحقيق قرآن كريم ويژه بانوان «سميه حعفري» از يزد، «سيما خليلي» از ياسوج و «سپيده مختاري» از تهران به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند، همچنين در رشته قرائت ترتيل قرآن كريم ويژه بانوان «مرضيه سياه پوش» از تهران، «كوثر نادم بوئيني» از اصفهان و «هاجر پورپولاد» از شيراز به ترتيب مقام‌هاي اول تا سوم را كسب كردند.
در رشته حفظ كل قرآن كريم ويژه بانوان «فهيمه نمازي» از كاشان، «ريحانه مدنيان» از تهران و «زهرا مقيمي» از تهران به عنوان نفرات اول تا سوم معرفي شدند، همچنين در رشته حفظ 20 جزء قرآن كريم ويژه بانوان «طاهره نائبي» از قم، «فاطمه دهقان» از اصفهان و «صفورا محمدي» از اصفهان رتبه‌هاي اول و سوم را كسب كردند.
در رشته حفظ 10 جزء قرآن كريم ويژه بانوان «حوري حچيمي» از اهواز، «الهه منصوري» از اصفهان و «سميه رحمتي» از بيرجند، همچنين در رشته حفظ پنج جزء قرآن كريم «زينب وكيلي» از قم، «فاطمه پريور» از كرمان و «نرگس سالخورده» از مشهد مقام‌هاي نخست را به دست آوردند.
در رشته تفسير قرآن كريم «محسن طاهري راد» از كاشان، «محمدعلي برزوئي» از اراك و «خديجه چروي» به عنوان نفرات اول تا سوم معرفي شدند.
در رشته ترجمه قرآن كريم «حميد حسيني» از بيرجند، «زهرا خيالي» از ياسوج و «صابره منتظران» از يزد به عنوان نفرات اول تا سوم معرفي شدند، همچنين بخش هنري قرآن كريم «محمد مهدي‌پور» از قزوين، «سعيد صحرايي» از لرستان و «سيدمحمدسجاد سجاديان» از كاشان مقام‌هاي برتر را كسب كردند.
بنابر اين گزارش، اين مراسم با پخش سرود جمهوري اسلامي ايران آغاز شد، سپس «ابوذر كرمي»، نفر دوم رشته تحقيق شانزدهمين جشنواره قرآن دانشجويان علوم پزشكي آياتي از قرآن كريم را تلاوت كرد.
در ادامه اين مراسم نماآهنگي از فعاليت‌هاي قرآني دانشگاه هاي علوم پخش شد، سپس «طاهره مازوچي»، دبير شانزدهمين جشنواره قرآن دانشجويان علوم پزشكي گزارشي از روند برگزاري اين جشنواره را ارائه كرد و گفت: خداون را سپاسگزاريم كه چند صباحي ميزبان دانشجويان و فعالان قرآني بوديم و توانستيم در حد توان به اين عزيزان خدمت كنيم.
وي در ادامه افزود: نزديك شدن به قرآن كريم خروج از ظلمت و رفتن به سوي نور و روشنايي است و حضور در مسابقات قرآني توفيقي است كه خداوند متعال به شما عزيزان ارزاني كرده است، پس قدر اين نعمت را بدانيد و اين راه نوراني را ادامه دهيد.
دبير شانزدهمين جشنواره قرآن دانشجويان علوم پزشكي اظهار كرد: اين جشنواره در چهار بخش شفاهي، كتبي، هنري و پژوهشي برگزار شد، در بخش شفاهي 328 نفر در رشته‌هاي قرائت تحقيق، قرائت ترتيل، حفظ پنج جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء و حفظ كل قرآن كريم به رقابت پرداختند. مازوچي تصريح كرد: در بخش كتبي 100 نفر در رشته‌هاي تفسير و ترجمه قرآن كريم با يكديگر رقابت كردند، همچنين در بخش هنري براي اولين بار 90 اثر به اين جشنواره ارسال شد و در بخش پژوهش 52 اثر مورد بررسي قرار گرفته است.
در ادامه اين برنامه نماآهنگي از نحوه برگزاري شانزدهمين جشنواره قرآن دانشجويان علوم پزشكي نمايش داده شد، سپس «رحيم قرباني»، رئيس مركز قرآن و عترت وزارت بهداشت از دست اندركاران برگزاري شانزدهمين جشنواره قرآن دانشجويان علوم پزشكي سراسر كشور تقدير و تشكر كرد.


نوشته شده در   يکشنبه 1 خرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode