ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 11 شهريور 1403
يکشنبه 11 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 27 ارديبهشت 1390     |     کد : 19660

مسابقات قرآن و نماز دانش‌آموزان استثنائي كشور برگزار مي‌شود

مسابقات قرآن و نماز دانش‌آموزان استثنائي كشور، تا اواخر خرداد‌ماه همزمان با برگزاري مسابقات فرهنگي ـ هنري دانش‌آموزان استثنائي در استان همدان برگزار خواهد شد.

مسابقات قرآن و نماز دانش‌آموزان استثنائي كشور، تا اواخر خرداد‌ماه همزمان با برگزاري مسابقات فرهنگي ـ هنري دانش‌آموزان استثنائي در استان همدان برگزار خواهد شد.
سازمان آموزش و پرورش استثنائي كشور مسابقات فرهنگي ـ هنري دانش‌آموزان استثنائي را در 5 بخش؛ فرهنگي و هنري، ادبي، آوايي، نمايشي و هنرهاي دستي و تجسمي برگزار مي‌كند.
براساس اين گزارش، اين مسابقات كه هر ساله از سوي سازمان آموزش و پرورش استثنائي كشور برگزار مي‌شود اهدافي از جمله، شناسايي، رشد و شكوفايي استعدادهاي دانش‌آموزان استثنائي در رشته‌هاي مختلف قرآني، فرهنگي، هنري و ... را دنبال مي‌كند.
برگزاري مسابقات قرآن و نماز از جمله بخش‌هاي اين دوره از مسابقات فرهنگي و هنري دانش‌آموزان استثنائي است كه اين دوره از مسابقات ويژه دانش‌آموزان گروه‌هاي "نابينا و جسمي و حركتي" در استان همدان انجام مي‌شود.
دانش‌آموزان استثنائي در بخش قرآن در رشته‌هاي (قرائت، حفظ، تفسير قرآن كريم و نهج‌البلاغه) و در بخش نماز در رشته‌هاي (اذان، احكام و انشاي نماز با هم به رقابت خواهند پرداخت.
مسابقات بخش هنرهاي نمايشي نيز در رشته‌هاي (تئاتر عروسكي، پانتوميم و فيلم كوتاه) ويژه دانش‌آموزان گروه‌هاي "نابينا، ناشنوا، جسمي ـ حركتي، چند معلوليتي و كم‌توان ذهني) است كه با حضور دانش‌آموزان استثنائي سراسر كشور در استان مازندران برگزار مي‌شود.
مسابقات "هنرهاي دستي و تجسمي" و مسابقات "ادبي" دانش‌آموزان استثنائي نيز با حضور دانش‌آموزان استثنائي استان‌هاي مختلف در استان اصفهان برگزار خواهد شد كه دانش‌آموزان با حضور در اين مسابقات در بخش ادبي در دو رشته شعر و داستان با هم به رقابت خواهند پرداخت.
مسابقات "هنرهاي آوايي" دانش‌آموزان استثنائي در قالب "سرود آموزشگاهي و همگاني و نماهنگ" است كه در استان كردستان برگزار مي‌شود و در اين بخش از مسابقات نيز دانش‌آموزان استثنائي برتر در مراحل استاني باهم به رقابت خواهند پرداخت.
مسابقات فرهنگي و هنري دانش‌آموزان استثنائي در دو مقطع راهنمايي و متوسطه برگزار مي‌شود و مسابقات مقطع ابتدايي نيز در بخش هنرهاي آوايي و نمايشي به صورت "غيرحضوري" برگزار خواهد شد.
يادآور مي‌شود، دانش‌آموزان برتر در بخش‌هاي مختلف مسابقات فرهنگي و هنري، در مقاطع ابتدايي، راهنمايي و متوسطه همزمان با فرارسيدن فصل تابستان در مسابقات كشوري دانش‌آموزان عادي شركت خواهند كرد. 


نوشته شده در   سه شنبه 27 ارديبهشت 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode