ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 28 تير 1395     |     کد : 105035

اولین استودیوی صوتی و تصویری جامعه قاریان مشهد آماده افتتاح

هفته آینده توسط معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد صورت می‌گیرد ...

هفته آینده توسط معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد صورت می‌گیرد
اولین استودیوی صوتی و تصویری جامعه قاریان مشهد آماده افتتاح
مدیر عامل جامعه قاریان قرآن مشهد از افتتاح استودیوی صوتی و تصویری در حوزه قرآنی با همکاری وزارت ارشاد در هفته آینده خبر داد.
محمد مهدی آقامحمدیان، مدیرعامل جامعه قاریان قرآن مشهد، با اشاره به افتتاح استودیوی صوتی ـ تصویری در هفته آینده در راستای تصویرسازی مفاهیم قرآنی و دینی به تسنیم  گفت: استودیوی صوتی ـ تصویری تحت نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد برای تولید آثار قرآنی با هزینه‎ای بالغ بر 200 میلیون تومان احداث شد و در هفته آینده توسط معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد افتتاح می‎شود.
وی درباره تجهیزات و امکانات این استودیو اظهار کرد: استودیوی قرآنی مجهز به پیشرفته‎ترین سیستمهای صوتی است و از جهت فیزیکی هم ساختار بسیار مناسبی دارد و ان‎شاءالله بستری مناسب برای فعالیتهای قرآنی باشد و علاوه بر استان خراسان رضوی، استانهای همجوار نیز می‎توانند از این ظرفیت استفاده کنند.
محمدیان درباره ضرورت ایجاد استودیوی صوتی ـ تصویری قرآن در مشهد، تصریح کرد: دو دهه از گسترش فعالیتهای قرآنی می‎گذرد تا جایی که در این مدت حدود 2 هزار مؤسسه قرآنی ایجاد شده است اما این مجموعه عظیم قرآنی از آنجایی که برای تولید آثار خود در کشور جایی را نمی‎یافتند، به اجبار به کشورهایی که از امکانات تولید برخوردار بودند، از جمله امارات مراجعه می‎کردند و آن مؤسسات خارجی نیز با رقمهای بالا اقدام به تولید آثار مؤسسات قرآنی کشور می‎کنند؛ بنابراین با توجه به اعتباری که در بخش توسعه و ترویج در معاونت قرآن وجود داشت دو استودیوی قرآنی در مشهد و استان یزد احداث شد.
محمدیان ضمن اشاره به برگزاری کلاسهای تابستانی در سطح مراکزِ تحت پوشش مجمع قاریان مشهد با تکیه بر مباحث تربیتی گفت:  طی فصل تابستان کلاسهایی در سطح مراکز مربوط به مجمع قاریان، مهدهای قرآنی و شعب وابسته به این مؤسسه در حال برگزاری است و حدود 300 نفر ا ز مدرسان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به آموزشهای قرآنی می‎پردازند.
وی با توجه به دیگر برنامه‎های مجمع قاریان مشهد، گفت: هفته گذشته آزمون ورودی دانشجوی تربیت مدرس و استاد قرآن کریم برای ورودیهای جدید و قدیم داشتیم که هفته جاری انتخاب واحد را انجام دادند تا از امروز مشغول به تحصیل در ترم تابستان شوند.


نوشته شده در   دوشنبه 28 تير 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode