ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 8 ارديبهشت 1395     |     کد : 102337

اولین محفل قرآنى، بر روى آب‌هاى مواج اروند

دیروز، با حضور قرآنیان عراقى و ایرانى در محل شهادت غواصان شهید برگزار شد ...

دیروز، با حضور قرآنیان عراقى و ایرانى در محل شهادت غواصان شهید برگزار شد
اولین محفل قرآنى، بر روى آب‌هاى مواج اروند
اعتدال: اگرچه چندسالى است که هر ساله در هفته نیروی دریائی (آذرماه) محفل با شکوه معنویِ انس و تدبر در قرآن کریم بر روی عرشه پرواز ناوشکن‌هاى نیروى دریائى برگزار مى‌شود، اما عصر دیروز، هفتم اردیبهشت‌ماه، به برکت یک ناخداى علاقه‌مند به فعالیت‌هاى قرآنى – که نامش اعلان نشده - اولین محفل قرآنىِ شناور بخش خصوصى بر روى آب‌هاى اروند رود و در محل شهادت غواصان شهید برگزار شد.
عصر دیروز، هفتم اردیبهشت‌ماه، کشتی حامل بیش از ۲۰۰ قاری و حافظ قرآن از منطقه آزاد اروند و خرمشهر در اروندکنار  به حرکت در آمد و قاریان و حافظان جنوب کشور اولین «محفل انس با قرآن شناور» در محل شهادت غواصان شهید را در اروندکنار برگزار کردند
نخستین کشتی حامل بیش از ۲۰۰ قاری و حافظ قرآن از منطقه آزاد اروند و خرمشهر، عصر دیروز، هفتم اردیبهشت‌ ماه، ساعت ۱۷ با حضور دبیر شورای راهبردی قرآن در مناطق آزاد تجاری ـ اقتصادی و مسئولان محلی و هیئت قرآنی از استان بصره عراق و سایر علاقه‌مندان به امور قرآنی در اروندکنار  به حرکت درمی‌آید.
اجرای برنامه توسط قاریان و حافظان جنوب کشور در این کشتی و برپایی نخستین محفل انس با قرآن شناور در محل شهادت غواصان شهید در اروندکنار که به دلیل علاقه‌مندی ناخدای کشتی به امور قرآنی انجام گرفته است، از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده است.
از دیگر برنامه‌ها می‌توان به تلاوت آیات توسط قاسم مقدمی، اجرای گروه تواشیح باقرالعلوم(ع) آبادان و ارائه محفوظات توسط شجاع زویدات، حافظ کل قرآن کریم جنوب کشور اشاره کرد.
بنابراین گزارش، همچنین نخستین جلسه شورای کاربردی قرآن منطقه آزاد اروند با حضور دبیر شورای راهبردی قرآن در مناطق آزاد و سایر دستگاه‌های اجرائی منطقه، ساعت ۱۱ صبح دیروز تشکیل شد.


نوشته شده در   چهارشنبه 8 ارديبهشت 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode