ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 13 شهريور 1403
سه شنبه 13 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 11 اسفند 1394     |     کد : 100354

سپاسگزاري شايسته از ملت در خدمت صادقانه است

پيام سپاس رهبر معظم انقلاب براي حضور پرشكوه مردم در انتخابات...


پيام سپاس رهبر معظم انقلاب براي حضور پرشكوه مردم در انتخابات
سپاسگزاري شايسته از ملت در خدمت صادقانه است


حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي‌در پيامي‌با سپاس از ملت آگاه و مصمم ايران که با لبيک به فراخوان نظام اسلامي‌و با عزم راسخ و شور و نشاطي به‌ياد‌ماندني مردمسالاري ديني را در چهره درخشان خود به جهانيان نشان دادند، خطاب به مسئولان کشور، سپاسگزاري شايسته از مردم را در انجام خدمت صادقانه خواندند و با تأکيد بر پيشرفت همه‌جانبه و درونزا به عنوان هدف اساسي خاطرنشان کردند: مجلس آينده وظائف سنگيني برعهده خواهد داشت و اميد است که نصاب پاسخگوئي در برابر خدا و مردم را همگان در آن مشاهده کنند.

متن پيام رهبر انقلاب اسلامي‌به اين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

خداوند دانا و توانا را سپاس که در آزمون بزرگي ديگر، ملت آگاه و مصمّم ايران را به پيروزي رسانيد؛ آنان توانستند براي سي‌و ششمين بار از آغاز انقلاب اسلامي، در انتخاباتي سراسري، با عزم راسخ و شور و نشاط به‌يادماندني، حضور يابند و سرنوشت کشور را در مقطع کنوني، رقم زنند؛ نمايندگان خود را براي تشکيل دو مجلس پر قدرت و پر اهميت برگزينند و بار ديگر مردمسالاري ديني را در چهره‌ي درخشان و پر اقتدار خود به جهانيان نشان دهند.

ايران اسلامي‌به ملت خود مي‌بالد و به استحکام مقرّراتي که اين فرصتهاي مغتنم را براي قد برافراشتن و تجديد قواي ملي فراهم آورده است، سر مي‌افرازد.

اينجانب وظيفه‌ي خود مي‌دانم که از اين لبيک عمومي‌به فراخوان نظام اسلامي‌سپاسگزاري کنم و پاداش و هدايت الهي براي مردمي‌که اين جمعه‌ي پر‌کار و پر‌شکوه را آفريدند مسألت نمايم.

به مسئولان کشور چه انتخاب‌شوندگان براي مجلس شوراي اسلامي‌و مجلس خبرگان و چه دارندگان مناصب اجرايي در قواي ديگر و چه ديگر مسئولان در سازمانها و نهادها، يادآور ميشوم که سپاسگزاري شايسته را در خدمت صادقانه به مردم و کشور و نظام اسلامي‌محقق سازند؛ ساده‌زيستي، پاکدستي، حضور پيوسته در جايگاه مسئوليت، ترجيح منافع ملي بر خواسته‌هاي شخصي و جناحي، ايستادگي شجاعانه در برابر مداخلات بيگانه، واکنش انقلابي به نقشه‌هاي بدخواهان و خائنان، منش جهادي در انديشه و عمل، و در يک جمله: کار براي خدا و در راه خدمت به خلق خدا را، برنامه دائمي‌خويش در دوران اين مسئوليت بدانند و به هيچ قيمت از آن تخطي نکنند.

روزگار بسيار حساس کنوني، حساسيت و هوشياري و عزم راسخ همگان بويژه شما مسئولان را مي‌طلبد.

پيشرفت کشور هدف اساسي است. پيشرفت صوري و منهاي استقلال و عزّت ملي، پذيرفته نيست. پيشرفت، بمعني حل شدن در‌هاضمه‌ي استکبار جهاني نيست.

و حفظ عزّت و هويت ملي جز با پيشرفت همه‌جانبه و درونزا دست‌يافتني نيست. مجلس آينده درباره‌ي اين سرفصلهاي مهم، وظائف سنگيني برعهده خواهد داشت و اميد است که نصاب پاسخگوئي در برابر خدا و مردم را همگان در آن مشاهده کنند.

لازم ميدانم از دست‌اندرکاران برگزاري اين انتخابات با شکوه؛ مسئولان اجرائي و نظارتي؛ تأمين‌کنندگان امنيت؛ سازمان رسانه‎‌ي ملي و ديگر دستگاهها و اشخاص مؤثر صميمانه سپاسگزاري کنم.

توفيقات همگان را از خداوند متعال مسألت ميکنم.

سيّد علي خامنه‌اي

9/ اسفند ماه/ 1394

قدرداني رئيس جمهوري

رئيس جمهوري با قدرداني از حضور پرشور و شعور مردم در انتخابات که صفحه زرين ديگري را در تاريخ مردم سالاري ديني گشود، از رهنمودهاي مقام معظم رهبري که مردم را به حضوري گسترده در انتخابات دعوت کردند، سپاسگزاري کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري‌، حجت‌الاسلام و‌المسلمين دکتر حسن روحاني در جلسه هيات دولت‌، همچنين از مراجع بزرگوار، احزاب، شخصيت‌ها و جريانات سياسي که در خلق اين حماسه بزرگ سهيم بودند، قدرداني کرد و اظهار داشت: اين انتخابات، نخستين انتخاباتي بود که در اين دولت برگزار شد و ما مصمم بوديم که با عظمت و سرافرازي کامل و با رعايت قانون و آرامش برگزار شود.

رئيس جمهوري تاکيد کرد: دولت وظيفه دارد با تمامي‌توان خود در خدمت به اين ملت نجيب و صبور بکوشد.

روحاني از هيات وزيران خواست بر شتاب خود در اجراي طرح‌هاي اولويت‌دار، خدمت به مردم و رونق اقتصادي کشور بيافزايد.

هيات وزيران در ادامه جلسه خود‌، شرکت ملي نفت ايران را مکلف کرد تا در چارچوب انتشار اوراق مشارکت ارزي-ريالي براي سرمايه‌گذاري در طرح‌هاي نفت و گاز با اولويت ميادين مشترک، منابع حاصل از فروش توليدات اين طرح‌ها را در حسابي که بانک مرکزي جمهوري اسلامي‌ايران تعيين مي‌کند واريز و بازپرداخت اوراق منتشره را در سر رسيدهاي آن از محل حساب مذکور در اولويت قرار دهد.

در اين جلسه همچنين لايحه موافقتنامه‌هاي همکاري‌هاي اقتصادي ميان دولت جمهوري اسلامي‌ايران و دولت جمهوري چک به تصويب رسيد.


نوشته شده در   سه شنبه 11 اسفند 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode