ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 14 ارديبهشت 1403
جمعه 14 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 3 مهر 1389     |     کد : 9712

فرهنگ ايثار در جامعه بايد به فرهنگ عمومي تبديل شود

امام جمعه عجب‌شير گفت: هم اكنون بايد فرهنگ ايثار خاطرات و دستاوردهاي هشت سال دفاع مقدس را در جامعه به يك فرهنگ عمومي تبديل كنيم تا نسل بعد از جنگ با ايثارگري‌هاي رزمندگان اسلام و اهداف و آرمان هاي آن ها بيشتر آشنا شوند.

 امام جمعه عجب‌شير گفت: هم اكنون بايد فرهنگ ايثار خاطرات و دستاوردهاي هشت سال دفاع مقدس را در جامعه به يك فرهنگ عمومي تبديل كنيم تا نسل بعد از جنگ با ايثارگري‌هاي رزمندگان اسلام و اهداف و آرمان هاي آن ها بيشتر آشنا شوند.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي سپاه عاشورا، حجت‌الاسلام محمود شربياني در جمع نيروهاي مسلح مستقر در اين شهرستان افزود: ايام دفاع مقدس مقطعي ارزشمند از تاريخ اسلام و ايران بوده كه در آن درخت ايمان و اعتقادات اسلامي شكوفا شد.
وي گفت: اين هفته فرصت مغتنمي است تا هر سال در اين ايام امكان توجه به حقايق دفاع مقدس و تجديد ميثاق با آرمان هاي شهدا و امام شهدا فراهم شود.
شربياني خواستار انتقال فرهنگ ايثار و مقاومت و فرهنگ جبهه به نسل جوان با راهكاري مناسب و عملي شد و اظهار داشت: هم اكنون دشمن تلاش دارد ارزش‌هاي والاي اسلامي و مسائل معنوي را با سست كردن اعتقادات ديني كمرنگ كند.
وي اظهار داشت: تبيين ارزش‌هاي والاي اسلامي، فرهنگ ايثار، فرهنگ جبهه و بازشناسي آنها به نسل جوان مي‌تواند در زنده نگه داشتن اهداف و آرمان‌هاي ايثاگران و شهدا مؤثر واقع شود.
شربياني افزود: دشمن با شناختي كه از رهبري انديشمندانه حضرت امام (ره) و اهداف والاي آن در ترويج اسلام ناب محمدي داشت با تحميل جنگ به ايران اسلامي سعي داشت با اهداف انقلاب شكوهمند اسلامي مقابله كند.
وي خاطرنشان كرد: در زمان حاضر اگر دشمن تهديدات خود را عملي نمي‌كند از اراده پولادين ملت ايران و تجربه شكست و زبوني طول هشت سال دفاع مقدس ترس دارند.
شربياني در ادامه سخنان خود افزود: هم اكنون بايد فرهنگ ايثار خاطرات و دستاوردهاي هشت سال دفاع مقدس را در جامعه به يك فرهنگ عمومي تبديل كنيم تا نسل بعد از جنگ با ايثارگري هاي رزمندگان اسلام و اهداف و آرمان‌هاي آن ها بيشتر آشنا شوند.
وي اضافه كرد: حضرت امام (ره) با انفاس قدسي خود و با رهنمودهاي حكيمانه طوري جامعه را مديريت كردند كه برغم جنگ خارجي و توطئه‌هاي داخلي و عدم وجود ساز و كارهاي كافي، در امنيت داخلي مشكلي براي كشور بوجود نيامد.
شهرستان عجب شير در جريان انقلاب شكوهمند اسلامي 228 شهيد گلگون كفن و 409 جانباز سرافراز را تقديم انقلاب كرد.


نوشته شده در   شنبه 3 مهر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode