ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 14 ارديبهشت 1403
جمعه 14 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 1 مهر 1389     |     کد : 9677

115 نوعروس زيرپوشش كميته امداد بناب به خانه بخت رفتند

115 نوعروس زيرپوشش كميته امداد بناب با اعتباري افزون بر 70 ميليون تومان راهي خانه بخت شدند.

 115 نوعروس زيرپوشش كميته امداد بناب با اعتباري افزون بر 70 ميليون تومان راهي خانه بخت شدند.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي كميته امداد، رشيد سليماني مسئول كميته امداد امام خميني (ره) بناب در مراسمي كه با حضور اين نوعروسان و جمعي از مسئولان برگزار شد با اعلام اين خبر گفت: كميته امداد كه به فرمان امام (ره) تشكيل شد علاوه بر فقر اقتصادي، فقر فرهنگي را نيز مدنظر قرار داده است.
وي با اشاره به عملكرد اين كميته در شهرستان بناب طي سال گذشته خاطرنشان كرد: در عرض يك سال نزديك به 3 ميليارد تومان كمك بلاعوض به افراد زيرپوششن كميته امداد بناب اعطا شده است و در سال قبل 122 نوعروس با كمك كميته امداد به خانه بخت رفتند كه اين رقم امسال در سه ماهه اول سال 22 مورد و اكنون نيز 115 مورد است.
بخشدار مركزي بناب نيز در اين آيين ضمن تبريك هفته دفاع مقدس و محكوميت هتك حرمت قرآن كريم تصريح كرد: دفاع هنوز تمام نشده است، زماني دشمن بدون ماهواره، اينترنت و موبايل با ارسال تصاوير به انحراف نسل جوان مي‌پرداخت و امروز با استفاده از اين وسايل تهاجم فرهنگي گسترده‌اي را تدارك ديده است.
ناصر بزازبنابي ادامه داد: تاثير بانوان در خانه‌ها به مراتب بيشتر از آقايان است، در هر خانواده‌اي اگر فرزندان صالحي تربيت يافته‌اند حتما مادري وظيفه‌شناس در آن خانه وجود داشته است.
وي تاكيد كرد: آمريكا اين جنگ را جنگ جذابيت ناميده است و اگر كمي غفلت كنيم جوانان مال ما نيستند، بنابراين بايد جوانان دين‌باور پرورش دهيم و با اهميت دادن به نماز و قرآن مطمئن باشيم اهل مسجد گمراه نمي‌شود.
بخشدار مركزي بناب افزود: دولت نهم و دهم عنايت ويژه‌اي به محرومان داشته است و هر قدر نظام را تقويت كنيم همان اندازه نيز اميد در جوانان ما تقويت مي‌شود.
در ادامه حجت‌الاسلام رفيعي از اساتيد حوزه علميه و مشاور خانواده طي سخناني به بيان برخي مسائل براي آغاز يك زندگي خوب پرداخت و از محبت و نياز در كنار توجه به خدا به عنوان پايه‌هاي اصلي اين زندگي برشمرد و گفت: امكانات دنيا هرگز گرمي به زندگي براي كسي نياورده و نخواهد آورد.


نوشته شده در   پنجشنبه 1 مهر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode