ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 25 خرداد 1389     |     کد : 8010

شبكه فعالان ازدواج در آذربايجان شرقي راه‌اندازي شد‌

رئيس سازمان ملي جوانان استان آذربايجان شرقي با اعلام اينكه شبكه فعالان ازدواج در استان راه‌اندازي شد، گفت: هدف از راه‌اندازي اين شبكه آسان‌سازي ازدواج براي جوانان است...

 رئيس سازمان ملي جوانان استان آذربايجان شرقي با اعلام اينكه شبكه فعالان ازدواج در استان راه‌اندازي شد، گفت: هدف از راه‌اندازي اين شبكه آسان‌سازي ازدواج براي جوانان است.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، حسن شعباني بعد از ظهر امروز در افتتاحيه شبكه فعالان ازدواج استان آذربايجان شرقي اظهار داشت: در اين شبكه سعي شده است چهار شاخص اصلي كه عبارتند از ازدواج آگاهانه، ازدواج آسان، ازدواج به هنگام و ازدواج پايدار در استان نهادينه شود.
وي با بيان اينكه ازدواج يك كار عبادي است نه اداري، گفت: در اسلام امري شريف‌تر و محبوب‌تر از ازدواج وجود ندارد و خداوند نيز اين اقدام را كاري با اجر بزرگ قلمداد مي‌كند.
رئيس سازمان ملي جوانان استان آذربايجان شرقي ادامه داد: اين ابتكار يعني توجه به ازدواج جوانان در كشور از دولت نهم پايه‌ريزي شد و در چند استان كشور شبكه فعالان ازدواج راه‌اندازي شد كه استان آذربايجان شرقي نيز جزو نخستين استان‌هايي است كه اين شبكه در آن راه‌اندازي مي‌شود.
وي افزود: بحث ازدواج بحث لوكس و تشريفاتي نيست چرا كه اين امر كاري كاملا فرهنگي به حساب مي‌آيد و ما نيز وظيفه داريم در اين امر به جوانان كمك كنيم.
شعباني گفت: بنا به گفته پيامبر اكرم (ص)، ازدواج نصف دين را كامل مي‌كند و هر كسي كه به اين گفته پيامبر عمل كند در واقع دينش را كامل كرده است.
وي همچنين اظهار داشت: اگر ما در بحث آسيب‌هاي اجنماعي و فرهنگي نگران هستيم و براي جبران آن دنبال راهكار مي‌گرديم، بايد امر ازدواج را جدي بگيريم.
رئيس سازمان ملي جوانان استان آذربايجان شرقي خاطرنشان كرد: با ازدواج است كه آرامش روحي در كانون خانه و خانواده به وجود مي‌آيد و با به وجود آمدن اين آرامش است كه دچار مشكل نخواهيم شد.
وي ادامه داد: سازمان ملي جوانان به شبكه فعالان ازدواج به عنوان تشكيلات ازدواج نمي‌نگرد و قرار است در آينده ساختمان مستقلي براي اين شبكه داير شود تا موضوع ازدواج را در استان نهادينه كنيم.
شعباني افزود: خدماتي كه در اين شبكه براي جوانان ارائه مي‌شود، مباحثي نظير آموزش دوره‌هاي قبل، بعد و حين ازدواج، مشاوره و كارهاي پژوهشي در مورد ازدواج، مباحث آي‌تي، توليدات رسانه‌اي و ... است ضمن اينكه خدماتي نيز به جوانان ارائه مي‌شود.
وي ادامه داد: سامانه الكترونيكي آموزش ازدواج جوانان ايراني زير نظر سازمان ملي جوانان كشور راه‌اندازي شده است و جوانان مي‌توانند با مراجعه به اين سامانه اطلاعات مربوط به آموزش مهارت‌هاي ازدواج را استخراج كنند.


نوشته شده در   سه شنبه 25 خرداد 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode