ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 21 تير 1390     |     کد : 22274

استفاده تبليغاتي از زنان در مطبوعات يك زنگ خطر است

عضو كميسيون اجتماعي مجلس گفت: استفاده تبليغاتي از زنان در مطبوعات زنگ خطري است كه اگر به اين زنگ خطر توجهي نشود، در مرحله بعد خطر ايجاد مي‌شود.

عضو كميسيون اجتماعي مجلس گفت: استفاده تبليغاتي از زنان در مطبوعات زنگ خطري است كه اگر به اين زنگ خطر توجهي نشود، در مرحله بعد خطر ايجاد مي‌شود.

حجت‌الاسلام سيد علي ميرخليلي در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس در خصوص استفاده تبليغاتي از تصاوير زنان در مجلات و مطبوعات اظهار داشت: انقلاب اسلامي ايران به‌ وسيله ترويج ارزش‌هاي اسلامي به پيروزي رسيد ضمن اينكه ما با فرهنگ اسلامي توانستيم در جنگ تحميلي عراق عليه ايران موفق شديم كه اين اقدام را بايد ادامه داد.

وي ادامه داد: بنابراين نبايد از فرهنگ اصيل اسلامي دور شد و اگر از مسئله استفاده تبليغاتي از تصاوير زنان در مجلات و مطبوعات غفلت كنيم مانند معضل بدحجابي با مشكل اساسي مواجه خواهيم شد.

حجت‌الاسلام ميرخليلي با اشاره به معضل بدحجابي در جامعه بيان كرد: همان طور كه يك روزي براي برخورد با معضل بدحجابي كوتاه آمديم اگر در خصوص برخورد با استفاده تبليغاتي از زنان در مطبوعات نيز كوتاه بياييم مانند كشورهاي غربي مي‌شويم كه از زنان خود استفاده تبليغاتي مي‌كنند.

وي تأكيد كرد: بايد از ابتدا جلوي استفاده تبليغاتي از زنان در مطبوعات را گرفت چراكه اگر جلوي اين موضوع گرفته نشود و استفاده تبليغاتي از زنان در مطبوعات و كالاهاي تجاري گرفته نشود، كار سخت خواهد ‌شود.

حجت‌الاسلام ميرخليلي در پاسخ به اين پرسش كه كدام دستگاه‌ها در برخورد با استفاده تبليغاتي از زنان در مطبوعات مسئول و پاسخگو هستند؟ خاطرنشان كرد: تمام دستگاه‌ها از جمله وزارت ارشاد، بسيج، نيروي انتظامي و شهرداري در برخورد با استفاده تبليغاتي از زنان در مطبوعات مسئوليت دارند.

وي در پايان خاطرنشان كرد: استفاده تبليغاتي از زنان در مطبوعات زنگ خطري است كه اگر به اين زنگ خطر توجهي نشود، در مرحله بعد خطر ايجاد مي‌شود.
انتهاي‌پيام/ر


نوشته شده در   سه شنبه 21 تير 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode