ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 21 ارديبهشت 1390     |     کد : 19361

کانون خانواده در خط مقدم تهاجم فرهنگي دشمنان قرار دارد

مدير کل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي گفت: دشمنان اسلام با انواع ترفندها قصد آسيب رساندن و در نهايت متلاشي کردن خانواده در جوامع اسلامي را دارند تا از اين طريق به ساير مطامع خود دست يابند.

مدير کل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي گفت: دشمنان اسلام با انواع ترفندها قصد آسيب رساندن و در نهايت متلاشي کردن خانواده در جوامع اسلامي را دارند تا از اين طريق به ساير مطامع خود دست يابند.

به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي، حجت الاسلام حميد عظيمي، مدير کل تبليغات اسلامي استان آذربايجان شرقي، در مراسم شام غريبان حضرت زهراي مرضيه(س) در سراب گفت: الگوي رفتاري حضرت زهرا بايدبه صورت عملي در همه شؤونات زندگي انسان ها تجلي يابد.

مدير کل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي با نام بردن از حضرت زهرا به عنوان نمونه انسان کامل ابراز داشت: زهراي اطهر فقط الگوي رفتاري بانوان تلقي نمي شود بلکه الگويي تمام‌عيار براي ‌بشر است.

حجت الاسلام عظيمي زندگي کوتاه اما بابرکت دخت گرامي پيامبر را حاوي درس ها و نکات آموزنده فراواني براي مردم دانست و تصريح کرد: حجاب ،عفاف،خانه داري،اخلاق حسنه، ولايت‌مداري از جمله خصوصيات بارز آن حضرت هستند که بايد در جامعه ديني به آنها بها داد.

مدير کل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي با انتقاد از برخي رفتارهاي ناهمگون با سيره حضرت زهرا در جامعه خاطرنشان کرد: نمي‌توان در جامعه ديني زندگي کرد؛ اما به اخلاق و الگوهاي يک جامعه با ايمان دهن‌کجي کرد.

وي ادامه داد: کانون خانواده در صف مقدم تهاجم فرهنگي دشمنان قرار دارد و دشمنان اسلام با انواع ترفندها قصد آسيب رساندن و در نهايت متلاشي‌کردن خانواده در جوامع اسلامي را دارند تا از اين طريق به ساير مطامع خود دست يابند.

سخنران مراسم شام غريبان حضرت زهرا در سراب ادامه داد: همچنان که پليس به رعايت مسائل و قوانين رانندگي توجه دارد بايد زمينه شکل گيري پليس امربه معروف و نهي از منکر در جامعه را فراهم کرد.

وي تاکيد کرد: وظيفه اين پليس مي تواند در تذکر لساني و محض يادآوري صورت گيرد تا از اين طريق جلوي اشاعه فرهنگ منکر در جامعه گرفته شود.


مدير کل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي امر به معروف و نهي از منکر را وظيفه همگاني دانست و گفت: اين فريضه نظارت همگاني براي رعايت مسائل اخلاقي و ديني است و اگر نهادينه شود بسياري از ناهنجاري‌هاي اخلاقي در جامعه از بين مي‌رود.

حجت الاسلام عظيمي اضافه کرد: قواعد و رفتارهاي اخلاقي حضرت فاطمه زهرا(س)با گذشت زمان کهنه نمي‌شود؛ بلکه مثل قواعد رياضي براي همه اعصار جوابگو است.


نوشته شده در   چهارشنبه 21 ارديبهشت 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode