ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 1 تير 1397     |     کد : 184068

دشمن با فشار اقتصادی درصدد ناامید کردن ملت ایران است

حجت الاسلام قهرمان احمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان هریس خاطرنشان کرد: رهبری در خطبه‌های نماز عید فطر وظایف ملت، دولت، حاکمیت، رسانه ها و گروه های سیاسی در قبال این توطئه ها را بر شمردند .

حجت الاسلام قهرمان احمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان هریس خاطرنشان کرد: رهبری در خطبه‌های نماز عید فطر وظایف ملت، دولت، حاکمیت، رسانه ها و گروه های سیاسی در قبال این توطئه ها را بر شمردند .
وی ادامه داد: به گفته رهبر معظم انقلاب دشمنان با فشار اقتصادی، عملیات روانی و اقدام خرابکارانه، قصد دارند ضعف خود را در کنترل روند قدرت یابی ایران در نفوذ منطقه ای و دستیابی به نقطه آسیب ناپذیر دفاعی جبران کنند.
امام جمعه هریس همچنین به دیدار مقام معظم رهبری با رییس، نمایندگان و کارکنان مجلس شورای اسلامی اشاره ای کرد و گفت: رهبری در این دیدار خدمت خالصانه به مردم را برترین عبادت دانستند و فرمودند: همه اقدامات، رفتار و گفتار نمایندگان اگر برای خدا و در راه رضای او باشد، خدمت واقعی و موجب تقرب به پروردگار است .
وی با تأکید بر اینکه کیفیت مجلس در هر دوره باید نسبت به دوره قبل افزایش یابد، دستیابی به این هدف را درگرو کار بیشتر و بهتر برشمردند و خاطرنشان کردند: لازمه در صدر قرار گرفتن در میدان خدمت اقدام و عمل اساسی است.
خطیب نمازجمعه به مناسبت های هفته ازجمله هفته قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: مداخله آشکار دولت آمریکا در امور جهانی خاصه نسبت به کشورهای مستقل و مبتنی بر نیروهای مردمی و بومی، با طرح داعیه برقراری حقوق بشر در جهان و سوء استفاده از حربه دفاع از حقوق بشر برای اعمال فشار بر ایران در جهت تعدیل مواضع، تغییر و دست برداشتن از احکام و شریعت اسلامی، سنگرهایی را برای حفاظت از انقلاب اسلامی جهت مقابله با چالش‌ها و تهدیدات فرا روی نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاب می کند.
وی با اشاره به سوءقصد نافرجام به مقام معظم رهبری در 6 تیر ماه 1360 توسط گروه تروریستی فرقان، بمب‌گذاری در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی ایران در هفتم تیر ماه 1360 توسط منافقین و به شهادت رساندن آیت الله دکتر محمد حسینی بهشتی و 72 نفر از یاران ایشان، بمباران شیمیایی سردشت توسط هواپیماهای جنگی رژیم عراق در هشتم تیرماه سال 1366 که به شهادت 110 نفر و مجروح شدن 5 هزار نفر انجامید، به شهادت رساندن محمد کجویی رئیس زندان اوین در هشتم تیرماه 1360 و همچنین به شهادت رساندن شهید صدوقی نماینده حضرت امام ره و امام جمعه یزد در11تیرسال 1361، شلیک به هواپیمای مسافربری ایرباس در 12 تیرماه 1367 که منجر به شهادت 290 نفر شد، گفت: تخریب بقاع متبرکه ائمه بقیع (ع) در مدینه منوره توسط وهابیون سعودی در 8 شوال سال 1344 هجری به دست پیروان فرقه انحرافی وهابیت، گویای مظلومیت تاریخی شیعه در همگی اعصار و دوره هاست.
امام جمعه هریش اظهار داشت: هدف شوم دشمنان در این اهانت بزرگ، از بین بردن پشتوانه های تاریخ اسلام و اسناد و آثار خارجی و عینی تاریخ بود، از این رو آثار و ابنیه ائمه تا دنیا برقرار است باید محفوظ بماند و در پاسداری از حریم حرمت آنها، کمال اهتمام شود.
شهرستان هریس با حدود 70هزار نفر جمعیت در 65 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.


نوشته شده در   جمعه 1 تير 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode