ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 30 فروردين 1390     |     کد : 18282

زنان آذربايجان شرقي در 22 و مردان در 26.5 سالگي ازدواج مي‌كنند

سرپرست اداره ثبت احوال آذربايجان شرقي گفت: ميانگين سن ازدواج در ميان زنان به 22 و در ميان مردان استان نيز به 26.5 سال رسيده است.

سرپرست اداره ثبت احوال آذربايجان شرقي گفت: ميانگين سن ازدواج در ميان زنان به 22 و در ميان مردان استان نيز به 26.5 سال رسيده است.

حسن صومي امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبريز به تشريح فعاليت‌هاي ثبت احوال استان در حوزه ثبت وقايع چهارگانه و برنامه‌هاي سال جديد پرداخت.
وي از تكميل اجراي طرح آرشيو بندي الكترونيكي در ثبت احوال آذربايجان‌شرقي خبر داد و اظهار داشت: اين طرح از اواخر سال 89 آغاز شده و پيش‌بيني مي‌شود تا پايان سال 91 ادامه داشته باشد.
سرپرست اداره ثبت احوال آذربايجان شرقي افزود: ‌اين طرح با هدف ارتقاي خدمات ثبت احوال و با محوريت جمع‌آوري و ثبت الكترونيكي اسناد ولادت و فوت به صورت الكترونيكي خواهد بود.
صومي با اشاره به آمار ثبت وقايع چهارگانه حيات در آذربايجان شرقي گفت:‌ در سال 89 شاهد ثبت 101 هزار و 114 وقايع چهارگانه حيات در استان بوده‌ايم كه از اين تعداد آمار ولادت با 67 هزار و 709 فقره بيشترين تعداد را به خود اختصاص داده است.
وي اظهار داشت: ميزان طلاق در آذربايجان شرقي در مدت سال 89 از ميزان ازدواج پيشي گرفته و 6 هزار و 406 فقره طلاق در برابر چهاز رو 690 فقره ازدواج ثبت شده است.
سرپرست اداره ثبت احوال آذربايجان شرقي با اشاره به ميانگين ازدواج در استان گفت: ‌ميانگين سن ازدواج در ميان زنان به 22 و در ميان مردان استان نيز به 26.5 سال رسيده است.
صومي همچنين از ثبت 22 هزار و 309 مورد فوت در استان خبر داد و افزود: با اجراي طرح استقرار مامواران ثبت احوال در آرامستان‌هاي استان قصد ساماندهي اين امر را نيز داريم.
سرپرست اداره ثبت احوال آذربايجان شرقي با بيان اينكه اسامي مذهبي در اولويت نامگذاري نوزادن استان قرار دارد، گفت: مهدي و زهرا در صدر نامگذاري كودكان تاره متولد شده در آذربايجان شرقي قرار دارند.
وي خاطر نشان كرد:‌ در ميان دختران اسامي زهرا، فاطمه، اسرا و هستي بيشترين تعداد فراواني را به خود اختصاص داده‌اند.
سرپرست اداره ثبت احوال آذربايجان شرقي افزود: در نامگذاري نوزادان پسر نيز پس از نام مهدي، علي، ابولفضل و اميرحسين بيشترين فراواني را به خود اختصاص مي‌دهند.


نوشته شده در   سه شنبه 30 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode