ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 13 بهمن 1396     |     کد : 182286

امام جمعه بناب عنوان کرد:

انتقاد از برخی بی تدبیری ها در زمان بارش برف

امام جمعه بناب از برخی بی تدبیری ها در زمان بارش برف انتقاد کرد.

امام جمعه بناب از برخی بی تدبیری ها در زمان بارش برف انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان بناب گفت: در ۱۴۰۰ سال گذشته علیرغم مجاهدت ها، جانفشانی ها، زحمات و مصائب انسان های وارسته آرزوی آن ها برآورده نشده که تحت لوای جمهوری اسلامی قرار بگیرند ولی بالاخره این گوهر تابان در این قرن نصیب شما شد  و این معجزه تاریخ و این حواله غیبی که امروز در سراسر جهان پهناور می درخشد برای شما مردم ایران زمین نصیب شد ولی گاهاً ناسپاسی می کنیم و کم لطفی می شود!

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با انتقاد از برخی بی تدبیری ها و عدم مدیریت ها در طی روزهای اخیر که به دنبال بارش برف شاهد بودیم؛ تصریح کرد: با بارش یک برف مختصر کرایه قطار و هواپیما بی سر و سامان افزایش یافت و خبر موثق است که راننده تاکسی از بابت انتقال مسافر خارجی به فرودگاه امام خمینی(ره) در تهران یک میلیون تومان کرایه دریافت می کند. فکر می کنید این مسافر بعد از بازگشت به کشورش کدام تصویر را از جمهوری اسلامی ایران به کشورش تحفه خواهد برد؟ !

حجت الاسلام باقری بنابی تأکید کرد: متأسفانه مردم برای استفاده از اجناس کشورهای غیرمسلمان راغب هستند تا اجناس تولید داخل، چون به اجناس کشورهای غیرمسلمان اعتماد بیشتری دارند.

وی خاطرنشان کرد: چقدر مایه تأسف و شرم آور است که در زمان صادرات اجناس و تولیدات داخلی به خارج از کشور و با فروش آن در بازار از مارک کشورهای خارجی استفاده می کنیم!؟

امام جمعه بناب افزود: امروز مسلمانان مانند قرون وسطی عمل می کنند و مثل موریانه هرکدام به جان همدیگر افتاده اند و مع الأسف قاری قرآن هستند ولی برخلاف خواسته های قرآن عمل می کنند.

خطیب جمعه شهرستان بناب تصریح کرد: تصور و خیال این نعمت سرشار در این دنیای زر و زور و تزویر و دنیای ظلم برای آباء و اجداد ما افسانه بود که شاهد چنین اتفاقی باشند و خداوند گوشزد کرده که مسلمانان عهد و پیمان که بستند به آن پایبند باشند.

حجت الاسلام باقری بنابی همچنین با تأکید بر اینکه با عمل به قرآن و لبیک عملی به احکام نورانی اسلام و حرکت در میر حق شکر نعمات را بجای می آورد؛ بیان کرد: در سال ۵۷ این ملت از عملکرد طاغوت ای ۲۵۰۰ ساله به ستوه آمده، انقلاب کردند و در قول و عمل به آغوش اسلام آمدند.

وی سپس با اشاره به توصیه های امیرالمؤمنین علی(ع) به اهل قرآن که مبادا محتوای قرآن را فراموش کنید، در حالی که بیگانگان به محتوای قرآن عمل کنند و به دنیای خود سر و سامان دهند و مسلمانان نیز به صوت و قرائت قرآن بسنده کنند؛ گفت: متأسفانه اهل قرآن امانتداری را رعایت نکرده و در صادرات کالاهای خود از لحاظ کمی و کیفی کم فروشی می کنند و بدانیم آحاد مردم غیرمسلمان با رعایت نظم و انضباط ظواهر خود را نیز حفظ می کنند ولی ما ملت اسلام و مسلمان بی انضباط بوده و یا تقلب و تخلف در امورات ما رایج می شود.


نوشته شده در   جمعه 13 بهمن 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode