ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 10 دي 1396     |     کد : 181670

امام جمعه بناب:

در دفاع از ولایت هر روز باید 9 دی باشد

حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان با اشاره به فرا رسیدن 9 دی روز بصیرت افزود: 9 دی به عنوان روز دفاع از ولایت باید همیشه در جریان باشد.

حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان با اشاره به فرا رسیدن 9 دی روز بصیرت افزود: 9 دی به عنوان روز دفاع از ولایت باید همیشه در جریان باشد.
وی گفت: فتنه خوش خیم و بدخیم ندارد و درسی که از 9 دی باید بیاموزیم و همواره در زیارت عاشورا آن را می خوانیم 'ظالم اول و ظالم آخر' باید هر دو مورد لعن و نفرین قرار گیرند.
امام جمعه بناب اظهار کرد: حریم شکنی و نافرمانی از هر ناحیه و جریانی باشد باید آن را محکوم و از آن اعلام برائت کرد.
حجت الاسلام باقری بنابی با بیان اینکه نقد و انتقاد معقولانه مورد پذیرش جامعه است، افزود: نقد و انتقاد در جامعه لازم است ولی شعله ور ساختن آتش فتنه و دامن زدن به اختلافات خلاف شرعی است.
خطیب جمعه بناب یادآوری کرد: به سخره گرفتن ارکان نظام، تاختن به قانون، تمرد از ولایت و ایستادگی در برابر قوه قضائیه، انتقاد و از روی خیرخواهی نیست.
حجت الاسلام باقری بنابی با نهروانی خواندن برخی حرکات افراد داخل نظام ادامه داد: این گونه حرکات نه توجیه شرعی دارد و نه توجیه عقلی و نوعی دیکتاتوری و آتش افروزی است.
وی گفت: تحریک کردن مردم علیه قوه قضائیه، قوه ای که ولایت آن را منصوب کرده، خطرناک ترین اقدام و بدترین جنایت در حق کشور و مردم است.
امام جمعه بناب اظهار کرد: این گونه اقدامات در مقطع کنونی تضعیف نظام جمهوری اسلامی و خوش خدمتی برای شخص ترامپ است.
حجت الاسلام باقری بنابی آغاز سال 2018 میلادی را به هموطنان مسیحی تبریک گفت و 13 دی سالروز ابلاغ پیام امام راحل(ره) به گورباچف در سال 67 را گرامی داشت.


نوشته شده در   يکشنبه 10 دي 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode