ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 10 آذر 1396     |     کد : 181251

امام جمعه مرند:

حفظ وحدت برای جلوگیری از اختلاف افکنی دشمنان ضروری است

حجت الاسلام علی نعمت زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان با اشاره به هفته وحدت افزود: پیامبر اسلام، عامل وحدت بین همه انسان ها و تجلی رحمت الهی بر روی کره زمین است.

حجت الاسلام علی نعمت زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان با اشاره به هفته وحدت افزود: پیامبر اسلام، عامل وحدت بین همه انسان ها و تجلی رحمت الهی بر روی کره زمین است.
وی اظهار کرد: جهان اسلام اکنون بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و همدلی است چرا که دشمنان در پی اختلاف افکنی بین جوامع اسلامی هستند.
خطیب جمعه مرند یادآوری کرد: رژیم صهیونیستی به دنبال ایجاد درگیری بین مسلمانان و کشورهای اسلامی است و بر همین اساس با وجود مخالف بودن با داعش از آن حمایت می کند.
حجت الاسلام نعمت زاده بر ضرورت شناخت دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی تاکید کرد و ادامه داد: نخست وزیر انگلیس در منطقه خاورمیانه به دنبال پی ریزی برنامه ها و توطئه علیه انقلاب اسلامی است اما ما با اتحاد و همدلی نقشه های آنان را نقش بر آب می کنیم.
وی گفت: رژیم صهیونیستی به صورت علنی اعلام کرده که به دنبال ترور سردار سلیمانی است چرا که با مقاومت و ایستادگی موجب شکست آن ها در منطقه شده است.
امام جمعه مرند همچنین با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مدرس اظهار کرد: نمایندگان مجلس باید مدرس صفت باشند و نباید با امتیاز دادن به احزاب و گروه ها و وزرا از حق و حقوق مردم عقب نشینی کنند.
حجت الاسلام نعمت زاده با گرامی داشت یاد و نام درگذشتگان حادثه قطار تبریز - مشهد افزود: بعد از گذشت یک سال از این حادثه هنوز اقدامی انجام نشده است و در این صورت مردم نسبت به نظام و مسئولان بدنام می شوند.
وی گفت: متولیان باید هر چه زودتر با رسیدگی قانونی علت این حادثه، مقصران این حادثه را محاکمه کنند.
شهرستان مرند در 70 کیلومتری شمال غرب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع شده است.


نوشته شده در   جمعه 10 آذر 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode