ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 15 ارديبهشت 1403
شنبه 15 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 26 آبان 1396     |     کد : 181000

در خطبه های نماز جمعه شهرستان بناب مطرح شد:

ضرورت توجه به سبک زندگی در کشور/ ویژگی های انسان های باتقوا

امام جمعه بناب بر ضرورت توجه به سبک زندگی در کشور تاکید کرد.

 امام جمعه بناب بر ضرورت توجه به سبک زندگی در کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه بناب با تأکید بر اینکه صفات عالیه پیامبر اکرم(ص) امروز باید به عنوان سبک زندگی ما مورد الگو قرار گیرد؛ گفت: حضرت رسول اکرم(ص) همواره سعی داشت ریشه برده و برده گی را از جامعه آن روزگار برداشته و حذف کند.

وی سپس با بیان اینکه بعد از جریان فتح مکه حضرت دستور آزادی تمام اسیران را صادر فرمودند، ادامه داد: باید با تأسی از زندگانی حضرت رسول اکرم(ص) و سایر ائمه اطهار(ع) و عمل به فرمایشات و تأکیدات مقام معظم رهبری در راستای پیاده کردن سبک زندگی اسلامی در جامعه قدم برداریم.

حجت الاسلام باقری بنابی افزود: جامعه کنونی ما با ادامه این وضع به کجا می رود؟ و در کدام مسیر قرار خواهد گرفت؟ !

وی همچنین با اشاره به تأکیدات و موعظه های مکرر مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت توجه به سبک زندگی در کشور گفت: باید پیامبر اکرم(ص) الگوی ما باشد.

امام جمعه بناب سپس به زلزله کرمانشاه اشاره و اظهار کرد: حوادثی مانند زلزله درسی برای همه ماست که چگونه همدیگر را کمک و یاری کنیم. در چنین مواقعی بسیار مهم است که روحیه برادری و اخوت و عشق به وطن و دین خود را بیش از پیش نمایان سازیم و انتظار داریم مردم شهرستان بناب همچون قبل در این راستا پیشقدم باشند.

وی با قدردانی از همدردی و کمک ای خودجوش ملت ایران به هموطنان زلزله زده خود تصریح کرد: باید این کمک ها و حمایت ها از زلزله زدگان ادامه داشته باشد.

وی سپس با عرض تسلیت بیست و هشتم ماه صفر سالروز رحلت جانگذاز نبی مکرم اسلام و پیامبر خاتم حضرت محمد(ص) به بیان قطره ای از ویژگی ها و شخصیت آن حضرت پرداخت و گفت: امانتداری از ویژگی های بارز پیامبر اکرم(ص) بود و به همین جهت لقب امین را به حضرت دادند.


نوشته شده در   جمعه 26 آبان 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode