ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 25 فروردين 1390     |     کد : 18051

فروش نعل اسب براي بخت‌گشايي

زوج رمال كه با فريب زنان و دختران جوان از آنها كلاهبرداري مي‌كردند ، دستگير شدند. به گزارش «جام‌جم»، اوايل فروردين دختري جوان با حضور در پليس آگاهي مشهد از زني حيله‌گر و رمالي شياد به اتهام كلاهبرداري شكايت كرد.

جام جم آنلاين: زوج رمال كه با فريب زنان و دختران جوان از آنها كلاهبرداري مي‌كردند ، دستگير شدند.
به گزارش «جام‌جم»، اوايل فروردين دختري جوان با حضور در پليس آگاهي مشهد از زني حيله‌گر و رمالي شياد به اتهام كلاهبرداري شكايت كرد.

شاكي به پليس گفت: چندي پيش در پي علاقه به مردي جوان، تصميم به ازدواج داشتيم، اما خانواده‌اش با اين ازدواج مخالفت مي‌كردند و همين موضوع باعث اختلاف ميان من و خانواده پسر مورد علاقه‌ام شد.

شاكي افزود: يك هفته پيش در آرايشگاه با زني آشنا و متوجه شدم او نيز شرايط مشابه مرا داشته كه با مراجعه به يك مرد رمال، مشكلش حل شده و با مرد مورد علاقه‌اش ازدواج كرده است و در حال حاضر زندگي خوبي دارند.

ازدواجي كه دردسرساز شد


شاكي اضافه كرد: با شنيدن حرف‌هاي زن غريبه، تصميم گرفتم به ديدار مرد رمال بروم تا گره زندگي من نيز گشوده شود. به اين ترتيب يك روز همراه آن زن به خانه مرد رمال در جنوب شهر رفتيم. مرد رمال ادعا كرد ارواح به خانه‌ام رفت و آمد دارند و همين موضوع باعث شده ازدواج من با مرد مورد علاقه‌ام صورت نگيرد. او در ازاي دريافت مبلغ 400 هزار تومان نسخه‌اي به من داد و خواست 3 روز آن را در خانه‌ام نگه دارم.

شاكي درباره كلاهبرداري مرد رمال گفت: در دومين ملاقات با مرد رمال، او با نگاه كردن به چهره‌ام گفت كه فقط يكي از ارواح از خانه‌ام دور شده است و براي دور كردن ديگر ارواح، 3 مهره مشكي همراه يك نسخه خوشبختي به من داد و خواست آنها را داخل كوزه‌اي بريزم و به مدت يك هفته هر روز آب كوزه را بنوشم.

وي اضافه كرد: با اين كارها، مشكلاتم هر روز بيشتر مي‌شد. وقتي براي بار سوم به خانه مرد رمال رفتم، او از آنجا نقل مكان كرده بود و متوجه شدم زن حيله‌گر و مرد رمال فريبم داده‌اند. با تشكيل پرونده‌اي در اين باره و آغاز تحقيقات، زني ميانسال نيز به پليس آگاهي مراجعه و از يك زن و مرد شياد به اتهام كلاهبرداري شكايت كرد.

زن ميانسال در دام شيادها

شاكي به پليس گفت: مدتي بود به اين در و آن در مي‌زدم تا مشكل فرزندم برطرف شود اما نتيجه‌اي نمي‌گرفتم تا اين‌كه يك روز در مركز خريد با زني آشنا شدم و او به من گفت مردي را مي‌شناسد كه با اجنه و عالم غيب ارتباط دارد و مي‌تواند هر مشكلي را حل كند. شاكي اضافه كرد: روز بعد همراه آن زن به خانه رمال رفتيم كه پارچه‌هاي رنگي، مهره‌هاي مار و نعل اسب از در و ديوارش آويزان بود و مردي زير لب وردهايي را مي‌خواند.

مرد رمال به محض ديدن من، فرياد زد حركت نكن، تو طلسم شده‌اي و همين موضوع باعث ايجاد مشكلاتي در خانواده‌ات شده و بايد 5 عدد قفل و نعل اسب و يك نسخه خوشبختي را در كنج اتاق‌هاي خانه قرار دهي.

وي ادامه داد: مرد رمال 300 هزار تومان از من گرفت اما بعد از 2 هفته نه تنها مشكلم حل نشد، بلكه بيشتر هم شد و ديگر از آن مرد رمال و زن غريبه خبري نبود.

شكايت ده‌ها نفر ديگر از زن و مرد شياد

در حالي كه تحقيقات در اين باره ادامه داشت، ده‌ها زن و دختر جوان و ميانسال نيز با حضور در مركز پليس، شكايت‌هايي ارائه كردند كه نشان مي‌داد از سوي يك زن فريب خورده و با مردي رمال آشنا شده‌اند و در قبال نسخه‌هاي دروغين رمال، پول‌هاي كلاني به وي پرداخت كرده‌اند.

دستگيري متهمان در خانه‌اي جديد

با چهره‌نگاري رايانه‌اي از زن حيله‌گر و رمال شياد، جستجوها براي دستگيري آن دو ادامه يافت تا اين‌كه اوايل هفته جاري خانه جديد مرد رمال در يكي از محله‌هاي شهر مشهد شناسايي شد. ماموران با حضور در اين خانه مرد رمال و زن شياد را دستگير كردند.

در بازرسي از اين خانه ده‌ها نعل اسب، مهره‌هاي مختلف، نسخه‌هاي نوشته شده و كتاب‌هاي رمالي كشف و ضبط شد. با انتقال متهمان به پليس آگاهي مشهد، در تحقيق معلوم شد آنها زن و شوهر هستند و از افراد بسياري كلاهبرداري كرده‌اند.

همدستي زن و مرد شياد براي كلاهبرداري از زنان

مرد رمال درباره شيوه كلاهبرداري‌اش از زنان گفت: همسرم در آرايشگاه‌هاي زنانه، مراكز خريد و بانك‌ها، سوژه‌هاي مورد نظر را پس از جلب اعتمادشان انتخاب و آنها را به خانه‌هاي اجاره‌اي‌امان دعوت مي‌كرد.

وي ادامه داد: من با فريب اين افراد به بهانه بخت‌گشايي، پولدار شدن،‌حل مشكلات و دور كردن اجنه و ارواح و نازايي زنان نسخه‌هاي دروغين و از جمله نعل اسب را به قيمت گران به آنها مي‌فروختم. با اعتراف متهم، همسرش نيز به همدستي با وي در فريب مردم و كلاهبرداري از آنها اعتراف كرد.

بنا بر اين گزارش، زوج شياد با قرار قانوني روانه زندان شدند. تحقيقات تكميلي از آنها ادامه دارد.


نوشته شده در   پنجشنبه 25 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode