ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 15 ارديبهشت 1403
شنبه 15 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 21 مهر 1396     |     کد : 180352

در خطبه های نمازجمعه بناب عنوان شد:

تهدید و حمله به سپاه توسط آمریکا ناشی از درماندگی آن هاست

امام جمعه بناب گفت: تهدید و حمله به سپاه توسط آمریکا ناشی از درماندگی آن هاست.

 امام جمعه بناب گفت: تهدید و حمله به سپاه توسط آمریکا ناشی از درماندگی آن هاست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی ظهر جمعه در خطبه های آیین نماز دشمن شکن جمعه شهرستان بناب ضمن اعلام این مطلب به قسمتی از نامه امیرالمؤمنین علی(ع) به مالک اشتر با این مضمون که«سعی کن در زمان مسئولیت خود به هیچ فردی ظلم نشود. » اشاره کرد و افزود: ظلم سلطنت ها را بر باد داده و ثروت ها را هم بر باد می دهد. از این رو برای همه ما درس و موعظه است اعم از بازاری، کسبه، کشاورز، مسئول، کارگر، طلبه و غیره که از روزگار درس عبرت بگیریم؛ چرا که ظلم هیچ وقت بر زمین نخواهد ماند.

وی با بیان اینکه ظلم، جور و جفا صدام و پهلوی ها را از بیخ و بن ریشه کن کرد؛ گفت: شیوخ عرب و اربابان آن ها آمریکا و اسرائیل نیز در شیب واژگونی قرار گرفته اند و فاتحه آن ها یکی پس از دیگری خوانده خواهد شد.

خطیب جمعه شهرستان بناب با اشاره به شکست ارتش رژیم غاصب اسرائیل در جنگ ۲۲ و ۸ روزه در غزه تصریح کرد: ارتش چهارم دنیا با آن همه عقبه و حامی در برابر یک جمع کوچک و کم تجربه شکست سختی خوردند و در نهایت مجبور به آتش بس شدند و تمام ابهت و هیمنه آمریکا و اسرائیل در این جنگ شکست و بی غیرتی اتحادیه عرب در برابر تمام دنیا برملا شد.

حجت الاسلام باقری بنابی خاطرنشان کرد: این پیروزی ها در حالی بدست می آیند که دشمنان نظام آن را متوجه جمهوری اسلامی ایران می کنند و واقعیت هم همین است.

وی افزود: امروز دشمنان نظام بهتر از ما می دانند که جمهوری اسلامی در چه جایگاه و اقتداری قرار دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب به جایگاه و اقتدار کنونی جمهوری اسلامی در دنیا اشاره کرد و گفت: امروز تمام کارشناسان زبده غربی به این نتیجه رسیده و گفته اند که خواه تهدید کنید و خواه تهدید نکنید، ایران تنها قدرت منطقه است و باید و باید ایران را یک قدرت تمام عیار هسته ای و غیرهسته ای در جهان قبول کرده و با آن ها تعامل پیشه کنیم.

حجت الاسلام باقری بنابی سپس به تهدیدات اخیر آمریکایی ها علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: از آمریکایی ها غیر از این هم انتظار دیگری نیست و امام راحل(ره) به ابتکار مشاوران خود و در وقت مناسب سپاه و بسیج را تشکیل دادند و این دو نهاد مردمی خدمات بزرگی به نظام و انقلاب انجام داده اند.

وی یادآور شد: امروز مقاومت لبنان و غزه بصورت بسیجی اداره می شود و نه بطور مستقیم بلکه بلحاظ فرا فکری، آموزش و تربیت و تقویت روحیه و افکار بسیجی.

امام جمعه بناب تأکید کرد: هیچ مظلومی نباید در دنیا بماند و احساس تنهایی کند و در مقابل باید برابر ظالم ایستاد و بی تفاوت نبود و نگذاشت دشمنان به سرزمین های اسلامی نزدیک شوند.

حجت الاسلام باقری بنابی گفت: پیروزی از آن جمهوری اسلامی است اگر کمی صبر کنیم و در داخل کمی همدیگر را تحمل کنیم و برای همدیگر بهانه تراشی و مشکل تراشی نکنیم!

وی همچنین در ادامه خطبه های نماز جمعه بحث همه پرسی در اقلیم کردستان عراق را توطئه جدید اسرائیل خواند و افزود: از آنجایی که داعش به زودی در منطقه ریشه کن خواهد شد، از این رو با طرح این موضوع قصد دارند توطئه جدیدی را در منطقه راه بیندازند و قطعاً این توطئه نیز با شکست مواجه خواهد شد.

امام جمعه بناب با تأکید بر حفظ اقتدار و انسجام در جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: قطعاً هر ملتی که در روی زمین دارای اقتدار است، در نتیجه مقاومت و ایستادگی آن ملت بوده است و برای رسیدن و دستیابی به اقتدار و قدرت باید در مقطعی خون داد، مقاومت کرد و در برابر کمبودها پایداری کرد تا این نتیجه حاصل شود.

 


نوشته شده در   جمعه 21 مهر 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode