ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 15 ارديبهشت 1403
شنبه 15 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 13 مرداد 1396     |     کد : 179244

امام جمعه مراغه: مسائل اقتصادی، حفظ وحدت و استکبار ستیزی در اولویت مسئولان باشد

آیت الله محمد تقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: بر اساس رهنمودهای رهبر انقلاب، مسائل اقتصادی و معیشتی جامعه توسط مسئولان مورد اهتمام قرار گیرد.

آیت الله محمد تقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: بر اساس رهنمودهای رهبر انقلاب، مسائل اقتصادی و معیشتی جامعه توسط مسئولان مورد اهتمام قرار گیرد.
وی ادامه داد: انسجام و وحدت بین دولت و ملت برای تمامی آحاد جامعه حتی کسانی که به دولت جدید نداده اند به عنوان خلق کنندگان حماسه عظیم مردمی در انتخابات 96، مورد توجه قرار گیرد.
وی اضافه کرد: برای حفظ اتحاد ملی در برابر تهدیدات دشمنان و بدخواهان نظام و کشور، مواظب باشیم که حرفی گفته نشود که موجب وارد آمدن لطمه به وحدت ملی شود.
خطیب جمعه مراغه با تاکید بر لزوم حفظ روحیه استکبارستیزی به عنوان یکی از اصول و اولویت های مورد تاکید رهبری گفت: باید با دنیا ارتباط قوی داشته باشیم لیکن همه ما مخالف ارتباط با دولت ها و کشورهایی هستیم که درصدد تسلط و ضربه زدن به کشورمان هستند.
آیت الله پورمحمدی افزود: همه آحاد مردم و مسئولان باید برای موفقیت دولت همکاری و همراهی کنند زیرا که موفقیت آن در طرح ها و برنامه ریزی ها، موفقیت تمام ملت است.
وی با اشاره به سالروز حقوق بشر و کرامت انسانی ادامه داد: مدعیان دروغین حقوق بشر در حالی کشورمان را به نقض حقوق بشر متهم می کنند که چشم خود را به نقض آن در کشورهایی چون عربستان بسته اند و دلیل آن همراهی و تبعیت محض این کشور از استکبار و آمریکاست.
وی اضافه کرد: حقوق بشر واقعی را باید در حقوق اسلامی، کلام نبوی، نهج البلاغه و سخنان و احادیث ائمه معصومین (ع) جستجو کرد.
وی با اشاره به سالروز شهادت آیت الله شیخ فض الله نوری گفت: این مجاهد عالم به دلیل تاکید بر مشروطه مطابق با شرع اسلام به شهادت رسید در حالی که حاضر به تبعیت از کشورهای بیگانه شرق و غرب نشد.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 13 مرداد 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode