ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 15 ارديبهشت 1403
شنبه 15 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 6 مرداد 1396     |     کد : 179119

امام جمعه مراغه: مسئولان پاسخ مناسبی به تحریم های جدید آمریکا علیه کشورمان نشان دهند

عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با اشاره به مصوبه کنگره آمریکا در خصوص تحریم های جامع علیه روسیه، ایران و کره شمالی گفت: دولت، مجلس و مسئولان نظام باید پاسخ و عکس العمل مناسبی به تحریم های جدید آمریکا علیه کشورمان نشان دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با اشاره به مصوبه کنگره آمریکا در خصوص تحریم های جامع علیه روسیه، ایران و کره شمالی گفت: دولت، مجلس و مسئولان نظام باید پاسخ و عکس العمل مناسبی به تحریم های جدید آمریکا علیه کشورمان نشان دهند.
[امام جمعه مراغه: مسئولان پاسخ مناسبی به تحریم های جدید آمریکا علیه کشورمان نشان دهند]

به گزارش ایرنا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: از دولت، نمایندگان مجلس و شورای عالی امنیت ملی انتظار داریم در برابر این تحریم ها که نقض آشکار معاهدات بین المللی از جمله برجام بوده، واکنش نشان دهند زیراکه این قرارداد بین کشورمان و کشورهای اروپایی نیز است.
وی ادامه داد: این امر که آمریکا به هر بهانه ای کشورمان را تحریم کند، برای ملت ایران و جامعه جهانی قابل قبول نیست هرچند که این تحریم ها در طول سال های گذشته به نفع کشورمان شده است.
وی اضافه کرد: وجود تحریم ها در سال های گذشته، با وجود برخی مشکلات، موجب پیشرفت های علمی و فناوری در کشورمان شده که این امر مورد اذعان رسانه های غربی نیز است.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به هفته آموزش فنی و حرفه ای با تاکید بر لزوم توجه خانواده ها به مهارت آموزی فرزندان در ایام تعطیلات تابستانی گفت: توجه به این امر علاوه بر غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، موجب یادگیری مهارت های شغلی خواهد شد.
آیت الله پورمحمدی افزود: لازم است مانند ایام قدیم، برخی مهارت های کسب و کار و صنایع مختلف به جوانان و نوجوانان در قالب آموزش های فنی و حرفه ای و استاد و شاگردی آموزش داده شود.
وی با اشاره به سالروز اقامه اولین نماز جمعه به امامت مرحوم آیت الله طالقانی ادامه داد: برگزاری نماز های جمعه در سراسر کشور پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از برکات نظام مقدس اسلامی بوده است.
وی همچنین با اشاره به سالروز عملیات مرصاد اضافه کرد: در این روز منافقان و خائنان به کشور، اسلام و انقلاب در محاصره رزمندگان قرار گرفتند و نقشه های واهی آنان نقش برآب شد.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 6 مرداد 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode