ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 4 خرداد 1403
جمعه 4 خرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 17 خرداد 1396     |     کد : 178123

برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام (ره) پاسداشت ارزش از خودگذشتگی برای نجات بشر و تجدید میثاق با ولایت فقیه است

حجت‌الاسلام یعقوب اباذری گفت: امام خمینی(ره) در عصر و زمان ما نمادی از توکل به خدا، ایثار و ازخود گذشتگی است.

حجت‌الاسلام یعقوب اباذری گفت: امام خمینی(ره) در عصر و زمان ما نمادی از توکل به خدا، ایثار و ازخود گذشتگی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجانشرقی،حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوب اباذری رئیس اداره تبلیغات اسلامی ومسئول ستادبرگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره)هشترود در گفت و گو با خبرنگاران رسانه های مختلف درهشترود ضمن تسلیت سالگرد ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب، گفت: امام خمینی (ره) الگوی مبارزه با استکبار در جهان امروز است.
وی اظهار کرد: امام خمینی(ره) در عصر و زمان ما نمادی از توکل به خدا، ایثار و ازخود گذشتگی است و لذا برگزاری مراسم ارتحال این مرد بزرگ به نوعی پاسداشت توکل برخدا و ارزش هایی چون ایثار و از خود گذشتگی برای نجات بشر است.
اباذری افزود: هرچه مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با شکو ه تر برگزار شود در واقع ادای دینی به آموزه های انسانی و آموزه هایی است که مورد تأکید عقل بشر و مورد تأکید دین است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی هشترود با اشاره به اینکه سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) یک حادثه عادی، تجمع و مجلس ختم نیست، تاکید کرد: حضور گسترده مردم و مسؤلین و برگزاری هرچه با شکوه تر این مراسم تجدید میثاقی با ولایت فقیه و مقام معظم رهبری است.
اباذری تصریح کرد: حضور مردم در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب نشان دهنده تأکید مردم بر عهد، میثاق، مداومت و استمرار بر راهی است که این مرد کبیر انقلاب حرکت آن را آغاز نمود.
وی ادامه داد: مردم با گذشت سالیان سال از رحلت حضرت امام خمینی(ره) هنوز عشق و علاقه خود را به ایشان به صورت های مختلف و حضور در مراسم هایی چون ۱۴ خرداد ابراز می‌کنند.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی(ره) مرجع تقلیدی بود که عملکرد و رهنمودهایش با توجه به اخلاصی که داشت، همواره برای ما درس و عبرت بوده و هست.
وی با بیان اینکه فضایل اخلاقی چون انسانیت، مهربانی، دلسوزی، ساده زیستی، تقوا و خدا ترسی در حد بالایی در وجود امام(ره) تجلی داشت، افزود: امیدواریم مردم با تأسی از راه امام، کلام امام، میراث امام و نیز تبعیت از مقام معظم رهبری روز به روز بر معرفت انقلابی خود بیافزایند.


نوشته شده در   چهارشنبه 17 خرداد 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode