ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 8 بهمن 1395     |     کد : 175380

امام جمعه جلفا احساس ناتوانی دشمن در برابر ملت ایران از دستاوردهای انقلاب است

حجت الاسلام علی انتظاری در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان اظهارکرد: با نگاهی گذرا به دستاوردهای انقلاب به خصوص در دهه های اخیر به پیشرفت کشور و انقلاب در بسیاری از عرصه ها می توان پی برد.
وی پیشرفت کشور در زمینه علمی، پزشکی، فناوری هسته ای و قدرت دفاعی و نظامی را مورد بررسی قرار داد و افزود: در این عرصه ها دستاوردهای چشمگیری به دست آمده که به هیچ وجه قابل مقایسه با قبل انقلاب نیست.
امام جمعه جلفا اظهار کرد: به واسطه همین دستاوردها امروز کشور به قدرتمندترین کشور منطقه تبدیل شده و همین امر باعث خوف و وحشت در دشمنان و بدخواهان نظام شده است.
حجت الاسلام انتظاری خطاب به کسانی که وانمود می کنند انقلاب چندان دستاوردرو پیشرفت هایی نداشته است، توصیه کرد با مطالعه دقیق حال و گذشته انقلاب این تفاوت ها را احساس کنند.
وی با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و تاکید بر برگزاری باشکوه جشن های انقلاب، از مسوولان و رسانه ملی خواست در تبیین دستاوردهای کشور در 38 سال گذشته به مردم به خصوص نسل های جدید انقلاب اهتمام کنند.
امام جمعه جلفا در ادامه به حادثه ناگوار پلاسکو اشاره و ضمن تاکید بر جلوگیری از وقوع این حوادث برخورد جدی با خاطیان و کوتاهی کنندگان در این حادثه را خواستار شد.
حجت الاسلام انتظاری با طلب مغفرت برای جانباختگان و شهدای این حادثه و اظهارهمدردی با بازماندگان آنها، تاکید کرد: باید از این گونه حوادث عبرت گرفت و مانع از تکرار در جامعه شد.
وی ضرورت مقابله با فقر و ایجاد رفاه و آسایش برای مردم را در خطبه اول مورد بحث و بررسی قرار داد و حرکت به سمت کفر، ذلت افراد، گناه و معصیت را از پیامدهای فقر در جامعه برشمرد.
شهرستان جلفا با 56 هزار نفر جمعیت در فاصله 125 کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع شده است.


نوشته شده در   جمعه 8 بهمن 1395  توسط   جلفا جلفا   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode