ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 25 دي 1395     |     کد : 175148

امام جمعه جلفا: امروز در نظام اسلامی فقرا فقیرتر شده اند و مسئولان به فکر ثروت اندوزی هستند

امام جمعه جلفا گفت: مسئولان برای حل مشکلات قدرتمندان و ثروتمندان هزاران هزار راه پیدا میکنند ولی برای مستضعفان و نیازمندان راهی وجود ندارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، امام جمعه شهرستان جلفا در خطبه های شهرستان با بیان اینکه واقعه کشف حجاب، یکی از حوادث تلخ تاریخ ایران است گفت: امروز همگان به این تفکر رسیده اند که حجاب مصونیت است نه محدودیت و خطراتی که با گسترش بی حجابی در جامعه ایجاد می‌شود قابل توصیف نیست.

حجت‌الاسلام انتظاری وضعبت نامطلوب حجاب در جامعه را نتیجه تهاجم فرهنگی و کم کاری مسئولین خوانده و افزود: متاسفانه همه دولت های جمهوری اسلامی در برابر مسئله فرهنگ کم کاری کرده و با نگاه انتخاباتی و تصور اینکه اگر به آن بپردازند با کاهش تعداد آرای خود مواجه می شوند به فرهنگ بی توجهی کرده اند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به مشکلات کشوری بیان کرد: مسئولان جمهوری اسلامی باید برای حفظ و حراست از ارزش های دینی و انقلابی و بهبود وضع معیشتی مردم تلاش نمایند نه اینکه برای برگزاری یا عدم برگزاری یک کنسرت چنان کل کشور را به هم بریزند که گویی تمام مشکلات مردم حل شده و فقط کنسرت و برگزاری آن مانده است.

حجت‌الاسلام انتظاری در ادامه خطاب به مسئولان گفت: نگاه کنید بانک ها در خدمت چه کسانی هستند؟! عده ای نجومی بگیر، سرمایه دار و ثروتمند که فقط دنبال بهانه ای هستند تا به انقلاب و ایران ضربه بزنند.

وی افزود: یک مستمند برای گرفتن وام چند میلیونی که بقا زندگی اش به آن بستگی دارد باید هزاران شرط را سپری نماید ولی یکی از این شرایط برای ثروتمندان لازم نیست.

خطیب جمعه جلفا با بیان اینکه امروز در نظام اسلامی فقرا فقیرتر شده اند و مسئولان و صاحب منصبان به فکر ثروت اندوزی هستند اظهار کرد: مسئولان برای حل مشکلات قدرتمندان و ثروتمندان هزاران هزار راه پیدا میکنند ولی برای مستضعفان و نیازمندان راهی وجود ندارد و یک نیازمند برای حل مشکل خود هفته ها و ماه ها باید به اداره ها رفت و آمد کند. چرا وضع نظام اسلامی باید اینگونه باشد؟!

وی تصریح کرد: این نحوه خدمت در نظام اسلامی نیست، تمامی بحث های ما حواشی هستند به اصل که مردم هستند توجه نمی شود.

امام جمعه جلفا ادامه داد: مسئولان و به خصوص اعضای شورای شهر بیایند در پشت تریبون نماز جمعه عملکرد خود را ارائه دهند تا ببینیم برای مردم چه خدماتی انجام داده اند، این چه وضعیت معیشتی است که در روستاهای دور افتاده شهرستان وجود دارد.

حجت‌الاسلام انتظاری با ذکر اینکه وضعیت برخی از روستاها برای زندگی کردن مناسب نیست عنوان کرد: برخی مسئولان به جای حل مشکلات، مردم را محاکمه می‌کنند که چرا مشکلات خود را به گوش امام جمعه رسانده اید.

وی در پایان گفت: مسئولان بگوش باشند که این انقلاب، انقلاب کوخ نشینان بوده نه انقلاب کاخ نشینان و وظیفه تک تک آنان حل مشکلات همین کوخ نشینان است.


نوشته شده در   شنبه 25 دي 1395  توسط   جلفا جلفا   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode