ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 11 دي 1395     |     کد : 174959

نجومی بگیران باید به‌عنوان مفسدان فی الارض محاکمه شوند

حجت‌الاسلام انتظاری بیان کرد: نجومی بگیران باید به‌عنوان مفسدان فی الارض محاکمه شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، امام جمعه شهرستان جلفا در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه نه دی حماسه ای بود که زبان از بیان عظمت آن کوتاه است، اظهار کرد: تحلیل درست و بصیرت بالای مردم بود که در نه دی استکبار جهانی و فتنه گران داخلی را ناامید کرده و حماسه خودجوشی به این بزرگی آفرید.
حجت‌الاسلام انتظاری گفت: امروز استفاده از لفظ فتنه با مزاج عده ای ناسازگاری داشته و وقتی این لفظ را می شنوند گویی ناراحت میشوند اما باید بدانند که تا وقتی فتنه گری در جامعه تبیین نشده و فتنه گران در کشور پست و مقام میگیرند باید درباره ابعاد فتنه روشنگری کرد.
وی با اشاره به اینکه فتنه باید تبیین شود، افزود: همین چند روز پیش چند تن از ضدانقلابیون و فعالان فتنه های ۷۸و ۸۸ در نامه ای به ترامپ خواستار تشدید تحریم ها و پاره کردن برجام شدند.
حجت‌الاسلام انتظاری تصریح کرد: این افراد همان کسانی بودند که در ۸۸ ادعای تقلب در انتخابات را داشته و از فتنه گران اصلی بودند اما امروز می بینیم کینه و بغض خود علیه حکومت اسلامی و ایران را آشکار کرده اند.
خطیب جمعه جلفا در بخش دیگر سخنان خود بیان کرد: حقوق های نجومی در داخل کشور هم نوعی فتنه است که خیانت و جرمی بسیار بزرگ است و بنده معتقدم نجومی بگیران باید به‌عنوان مفسدان فی الارض اقتصادی اعدام شوند.
وی ادامه داد: وقتی از تخلفات داخلی حرفی به میان آورده می‌شود دهان ها را شعار اتحاد و همدلی می بندند، ما با دزدان و خائنین به بیت المال چه اتحاد و همدلی داریم؟!
انتطاری با بیان اینکه باید جلوی همه خیانت ها گرفته شود اظهار کرد: نجومی بگیران نه دستپاک و نه ذخایر انقلاب می باشند، بلکه این افراد دشمنان اصلی انقلاب هستند و استفاده از عنوان ذخیره انقلاب برای آنان مایه شرمساری است.
امام جمعه شهرستان جلفا در پایان یادآور شد: با مفسدان و خائنین به انقلاب و نظام باید برخورد قاطعانه ای شده و آن ها را به زباله دان تاریخ فرستاد چرا که تنها راه جلب اعتماد سلب شده از مردم برخورد با مفسدان است.


نوشته شده در   شنبه 11 دي 1395  توسط   جلفا جلفا   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode