ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 ارديبهشت 1403
شنبه 29 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 11 اسفند 1389     |     کد : 16193

تجسس در امور خصوصی مردم حرام است

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی گفت: تجسس در امور خصوصی مردم حرام است و به رغم وجود آیات و روایات مختلفی در این باره ولی گاهی بعضی ها حتی به عنوان واجب آن را تلقی می كنند.

 حجت الاسلام والمسلمین بهرامی گفت: تجسس در امور خصوصی مردم حرام است و به رغم وجود آیات و روایات مختلفی در این باره ولی گاهی بعضی ها حتی به عنوان واجب آن را تلقی می كنند.

به گزارش شبكه اجتهاد، معاون سازمان های اجرایی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منكر گفت: باید به دنبال ترویج ارزش ها و معارف و جنبه های مثبت تعالیم اسلام باشیم كه نتیجه آن دور شدن منكرات از سطح جامعه خواهد بود.
حجت الاسلام والمسلمین محمدكاظم بهرامی كه در گردهمایی معاونین سازمان های اجرایی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منكر سراسر كشور سخن می گفت، افزود: تلاش كنیم و نگذاریم كه مفاسد در جامعه گسترش پیدا كند و ارزش هایی همچون صداقت، اخلاص ، امانتداری،وفای به عهد و... بر زمین بماند چون هر اندازه فساد شیوع یابد مبارزه با آن سخت تر خواهد شد.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان این كه با شعار كار درست نمی شود،گفت:طوری نشودكه در روز قیامت از ما در مورد این فرائض سؤال شود ولی جوابی نداشته باشیم.
وی تأكید كرد: با همفكری، برنامه ریزی، وحدت رویه و به كارگیری شیوه های اجرایی مناسب، اقدامات مؤثرتری در زمینه امر به معروف و نهی از منكر می بایست انجام دهیم.
حجت الاسلام والمسلمین بهرامی همچنین بر آموزش آمران تأكید كرد و افزود: تجسس در امور خصوصی مردم حرام است و به رغم وجود آیات و روایات مختلفی در این باره ولی گاهی بعضی ها حتی به عنوان واجب آن را تلقی می كنند در حالی ما موظف به برخورد با منكرات علنی هستیم نه دخالت در امور خصوصی مردم.
وی افزود: عدم آموزش مناسب آمرین موجب می شود كه فرد ناآگاهانه به جای اصلاح، روش های نادرستی را به كار گیرد كه تبعاتی به دنبال دارد.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح بزرگترین معروف را تشكیل حكومت اسلامی و بزرگترین منكر را وجود حكومت های طاغوت در جهان اسلام برشمرد.
در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از زحمات ابراهیم مهرانفر معاون سازمان اجرایی ستاد احیاء استان اصفهان و محمدعلی صادقی معاون اجرایی ستاد احیاء استان همدان به لحاظ زحماتشان در راستای اجرای این دو فریضه تقدیر به عمل آمد.

منبع: شبكه اجتهاد


نوشته شده در   چهارشنبه 11 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode