ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 14 ارديبهشت 1403
جمعه 14 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 11 بهمن 1389     |     کد : 14770

اختصاص رايگان تالارهاي دولتي اسكو به مراسم ازدواج

فرماندار اسكو از اختصاص رايگان سالن و تالارهاي دولتي شهرستان اسكو براي استفاده جوانان در مراسم ازدواج خبر داد.

 فرماندار اسكو از اختصاص رايگان سالن و تالارهاي دولتي شهرستان اسكو براي استفاده جوانان در مراسم ازدواج خبر داد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي فرمانداري اسكو، يونس فاتح در نشست ستاد ازدواج شهرستان اسكو از ادارات دولتي خواست تا تمام خدمات و امكانات مربوط به مراسم ازدواج را به طور رايگان در اختيار جوانان قرار دهند.
وي با اشاره به كسب رتبه نخست روستاي كهنمو در كشور به دليلي كاهش ميزان مهريه‌ها گفت: روستاي كهنمو با كسب رتبه نخست كشور در كاهش ميزان مهريه كه در اين روستا اكثرا 14 سكه است، فرهنگ والاي اين روستا و شهرستان را نشان مي‌دهد.
فاتح همچنين در اين نشست از برگزاري نمايشگاه عرضه مستقيم كالاهاي ضروري جهيزيه توسط صنايع منطقه با قيمت مناسب خبر داد و افزود: اين نمايشگاه براي كمك به خانواده‌ها براي سهل‌سازي امر ازدواج در اسفندماه سال‌جاري در شهرستان اسكو برگزار خواهد شد.

*‌مشكل اشتغال جوانان شهرستان اسكو حل ‌شده است
فرماندار اسكو در ادامه تصريح كرد: هم‌اكنون به غير از افرادي كه زيرپوشش نهادهاي حمايتي هستند، بيكاري در شهرستان وجود ندارد و متقضيان فقط به دنبال شغل بهتري هستند.
فاتح گفت: با رايزني‌هايي كه با مديرعامل كارخانه ايران خودروي آذربايجان شرقي براي اختصاص سهميه ويژه براي اين شهرستان صورت گرفته، در ماه‌هاي اول سال آتي شهروندان متقاضي در شركت مذكور مشغول به كار خواهند شد.
وي افزود: به دليل بالا بودن سطح سواد شهروندان لازم است خدمات فني مهندسي بيشتري در شهرستان بسترسازي شود تا بتوان از ظرفيت علمي بالاي شهرستان استفاده كافي را برد.
فرماندار اسكو با اشاره بر موقعيت مكاني شركت ايران خودرو تبريز در شهرستان اسكو و شركت ايران خودروي آذربايجان شرقي در اروميه گفت: ضرورت ايجاد كارخانه قطعه‌سازي مابين آنها و در شهرستان اسكو احساس مي‌شود.
وي ادامه داد: طي نشست‌هاي مختلف با مديران اجرايي و نمايندگان مجلس در خصوص اهميت و ضرورت مباحث مطرح شده در اين جلسه، اقدامات لازم براي جذب سرمايه‌گذاران بخش خصوصي و ايجاد بستر مناسب و اصولي همچنين اختصاص اراضي ملي انجام خواهد گرفت.


نوشته شده در   دوشنبه 11 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode